יום שני, 13 ביוני 2022

הלם! אוהד בוזגלו צולם שוכ*ב לצד 3 נשים! ככה גרושתו פאני הגיבה! מפרגנת או פחות?!

אוהד בוזגלו ופאני עלו לתודעה בעקבות הדוקו ריאליטי
הבוזגלוס והחשיפה הגדולה הגיעה אחרי שהשתתפו
בריאליטי הישרדות, אוהד ופאני שהתגרשו ויש להם ילדים
משותפים המשיכו לגמרי הלאה,פאני הייתה בזוגיות ארוכה שלא
צלחה ואילו אוהד חי בצורה שהוא אוהב ובחר!




ביממה האחרונה החליט אוהד בוזגלו לשתף את העוקבים שלו ברגע אישי
במיוחד שהעלה תמונה שלו שוכ*ב במיטה לצד 3 נשים כאשר כולם
לבושים לבוש חל*קי, מה שעורר לא מעט תגובות, העוקבים זעמו בעיקר
על כך שיש לו ילדים ובכל זאת בחר להצטלם כך, אוהד שקרא 
את כל התגובות הזועמות החליט בעצמו להגיב לסערה!

אוהד כתב: "מי אמר שאבא לא יכול לבלות עם נשים? מי אמר שגבר 
שיש לו ילדים לא יכול ליהנות?"
הוא המשיך וטען: "אני אבא, בחור ובעיקר גבר שלא חושש לחיות כמו שבא
לי וכמו שאני אוהב. החכמים מעריצים. החשוכים  תמשיכו בסרט הרע של החיים שלכם."
אוהד המשיך לטעון: "זה מזיז לי את השערות בגבות. מה שכן אני ממליץ לכם ללמוד
גישה נכונה לחיים הקצרים ולמתנה הגדולה שיש לנו שנקראת 'החיים', ולעוף כל
עוד אתם יכולים, כי הכל ייגמר לכם עוד לפני שתספיקו להגיב לי על
התמונות הבאות שאני אפרסם".
בעקבות הסערה הגדולה והתגובות רבות פאני נשאלה בעצמה 
מה היא חושבת על כך שראתה את אוהד בעלה לשעבר
שו*כב לצד 3 נשים!! 
ככה פאני בוזגלו הגיבה!! מפרגנת או פחות?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה