יום שני, 20 ביוני 2022

אחרי הביקורת נגדה! דניאל מגיבה: "לא אישה של אף אחד! לא ראיתי סיבה מוצדקת להגיע להופעה!"

דניאל גרינברג שעברה ביממה האחרונה ניתוח להחלפת
שתלים בח*זה,התמודדה בשעות האחרונות עם כמה גדולה
של תגובות שהעבירו עליה בעיקר ביקורת שלא הגיעה להופעה
של הגרוש אייל גולן בעוד רוסלנה ואילנית לוי כן הגיעו לכבד
וגם לראות את אלין גולן מופיעה!




דניאל שעברה שעות אחרי ההופעה ניתוח רצתה לנוח ולהיות מוכנה
אלא שזאת לא הייתה הסיבה האחרונה,דניאל פתחה את האפשרות 
לשאלות ותשובות מצד העוקבים והיא נשאלה למה היא לא הגיעה 
לפרגן להופעה של אייל גולן כמו שאר האקסיות?
דניאל זעמה לפי תשובתה את הניסוח ועל הטענות נגדה.

היא החליטה לענות: "לא הייתי בהופעות, שמחתי לראות והיה נראה וואו כרגיל. 
'הנשים שלו'? אני לא אישה של אף אחד," היא המשיכה וטענה: "ומן הסתם שהייתי 
שמחה לראות את הנסיכה שלי מופיעה על הבמה בפעם הראשונה, אלין ואני עברנו 
שנים מאד משמעותיות יחד ודיברנו המון על הנושא ולא אשקר כאב לי שלא אהיה 
לצידה ברגע הכל כך משמעותי שלה,"
דניאל המשיכה להתייחס לטענות: "אבל באותה נשימה גם עשיתי הפרדה, בין הרצוי 
למצוי ולא ראיתי סיבה מספיק מוצדקת להגיע להופעה אז בחרתי שלא." יש לי כבוד 
לסובבים אותי ולאנשים שנמצאים כיום בחיי. בעזרת השם בהופעה הראשונה 
של אלין אני בשורה הראשונה רוקדת על הכיסאות".
דניאל לא אהבה את הביקורת נגדה ועל התנהלותה!
האם אילנית ורוסלנה הבינו אותה או שלא אהבו את
ההחלטה לא להגיע להופעה של אייל גולן?!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה