יום רביעי, 22 ביוני 2022

דניאל מאוכזב?! זה בן הזוג החדש של רינת מחתונמי!! מתאימים?!

דניאל אשד ורינת כץ שהחליטו לסיים את התהליך בחתונמי,
אחרי שרינת החליטה להפסיק את התהליך באמצע עברו לא
מעט בחודשים האחרונים מאז שנגמרו הצילומים, רינת ודניאל
הגיעו לשיחה אצל המומחים לסכם את התהליך שעברו בחתונמי
ועל הדרך לדבר על מצבם הזוגי היום!




במהלך שיחה אצל המומחים ותוכנית מיוחדת ששודרה שסיכמה 
את ההתאמה שלא הצליחה, דניאל שיתף שהוא לא נמצא כרגע בזוגיות,
או כמו שד"ר יעל דורון אמרה לו: "אתה רווק מבוקש".
דניאל חזר לשגרה הקודמת שלו ומקווה אחרי החשיפה למצוא את
האחת עבורו.

מי שכן הצליחה למצוא זוגיות בתקופה האחרונה היא רינת כץ
.רינת חשפה בהתרגשות: "אני בזוגיות. אני מאוהבת והוא הבן
אדם הכי טוב שהכרתי בחיים שלי".
המומחים היו נראים נרגשים מאוד מהשיתוף של רינת שהחליטה
לתאר איך התהליך עזר לה: "למדתי ולקחתי המון וזאת חוויה מטורפת,
היום אני נמצאת בזוגיות בזכות התהליך שעברתי."
היא המשיכה: "יש המון דברים שהבנתי בדרך שאני מיישמת אותם
היום ובזכותם גם יצאתי לדייט הראשון עם בן הזוג שלי".
למרות שלא ממש נתנה רמזים לגבי בן זוגה החדש והעדיפה לא לחשוף
אותו במהלך פרק הפרידה והסיכום.
בן זוגה של רינת נחשף מתברר שההם כבר בזוגיות 3 וחצי חודשים,
מתברר שהם הכירו דרך האינסטגרם!
מי בן זוג החדש של רינת כץ מחתונמי?! מזהים?!
.




מדובר ביונתן אלבז
אפשר גם כאן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה