יום שלישי, 13 בדצמבר 2022

"חשבתי שבגיל 34 אהיה נשואה!" זה הצעד האמיץ שמתכננת תקוה גדעון! הלם!

תקוה גדעון שנכנסה לחיינו בתור דיירת האח הגדול
והייתה הדיירת האהובה בעונה שהשתתפה וניצחה בה
ובגדול! הפכה לכוכבת רשת ומשפיענית.
תקוה משתפת הרבה את העוקבים שלה בחייה האישיים ועכשיו
החליטה לחשוף בפניהם מה שהולך להיות הצעד הבא שלה!




תקוה שכל הזדמנות שיש לה פותחת את האפשרות לשאלות ותשובות
מצד העוקבים, היא נשאלת לא מעט על חיי זוגיות,משפחה וילדים.
תקוה שיתפה בשעות האחרונות שהיא עוד רווקה אבל מתברר
שהיו לה שאיפות גדולות בנושא וכך שיתפה לאחרונה: "חשבתי שבגיל 34 
אני אהיה אימא לילדים, אבל זה עוד לא קרה."

עוד הוסיפה תקוה: "חשבתי שבגיל 34 אני אהיה נשואה, אבל זה לא הסתדר 
עם האהבה שלי לחופש. חשבתי שבגיל 34 אני אהיה עם קריירה מפוארת, 
אבל אז הבנתי שכיף לי שיש לי עוד הרבה יעדים ומטרות להגשים".
תקוה בטקסט אמיץ חושפת את החלומות שלה ועל כך שהייתה בטוחה 
שכבר תהיה נשואה ועם ילדים.
תקוה החליטה לשתף שהמחשבות על כך לא מפסיקות והיא אפילו
התייעצה על כך עם חברות קרובות על עתידה ועל כך שעדיין
לא התחתנה והביאה ילדים.
תקוה החליטה לעשות צעד אמיץ וחשפה בפני כל 
העוקבים שלה על הצעד הבא שהיא מתכננת אחרי
שכרגע לא מצאה את האחד עבורה!
זה מה שתקוה מתכננת!
.



תקוה משתפת: 
"אני שוקלת 
להקפיא ביציות"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה