יום ראשון, 4 בדצמבר 2022

הלם! הטלפון של שחף רז נפרץ ונכתב בשמו: "בר כהן את העקיצות תדחפי לתח*ת!"

דרמה גדולה עוברת על שחף רז בשעות האחרונות,
מתברר שהטלפון שלו נפרץ ומי שהתכתב איתו בוואטסאפ
קיבל ממנו הודעות מוזרות, אחרי שעלה על זה שחף מיהר
להוציא הבהרה בנושא שהוא לא עומד מאחורי אותם הודעות אלא
שזה כבר הספיק לעשות סערה של ממש! מי עומד מאחורי ההודעות?!




שחף רז החליט להוציא הודעת הבהרה אחרי טענות רבות שקיבל שחף
מצד אנשים שאיתם התכתב בתוכנת המסרים וואטסאפ, שחף כתב:
"חברים פרצו לי לוואטסאפ, אם קיבלתם הודעות מוזרות שתדעו שזה לא אני, 
ואם מישהו יכול לקשר אותי למישהו שיכול לעזור לי עם זה אני אשמח לדעת. תודה".
ההודעות שכביכול שלח רז עוררו סערה גדולה.

אחת מהן נכתב בשמו: "בר כהן היא פשוט בושה ומפחידה אותי מאוד בכך שהיא 
עוקבת אחרי ואחר טליה בכל צעד. במתכונים ובתוכן באופן אובססיבי."
עוד בהמשך נכתב: "כל צעד שנעשה היא תעשה יום אחרינו. מחר אני יציע לטליה 
להתחתן אז תקנה היום לבר טבעת?? די עייפתם אותי ואת העקיצות בסטורי תדחפי 
לת*חת שלך."
עוד נכתב: "לא הגבתי עד היום אבל את חופרת לנו, שחררי אין מספיק עניין 
בחיים שלך גברת? תעופי לנו מהחיים עם הפודל שלך מה זה האובססיה הזאת 
את ממש מפחידה הרבה יותר ממה שהיית באח הגדול!".
התגובה עוררה מהומה גדולה אצל תומכי טליה ושחף שמנסים לאתר דרך המעריצים 
של בר כהן במי מדובר,לפחות כרגע הווטסאפ של שחף עדיין פרוץ!
אז מי עומד מאחורי ההודעות בשמו של שחף?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה