יום שישי, 17 בפברואר 2023

הלם! ליהיא עקצה את אביבית שזעמה: "פגועה! חשבתי שהיא חברה שלי!" זה הצעד שעשתה!

לפני שבועות בודדים אביבית בר זוהר התארסה וגרמה
להתרגשות גדולה, ליהיא גרינר בריכה אותה והיה נראה
שכל מה שהיה בניהן בעבר נשאר הרחק מאחור, אביבית
נשאלה על הקשר עם ליהיא ואמרה שהיא מתכוונת להזמין
אותה ואת בעלה לחתונה שלה, האם הכל השתנה?!




ביממה האחרונה ליהיא גרינר עלתה עם מונולוג במופע של טלי ברטפלד,
במהלך המונולג היא לעגה /צחקה על אירוע החתונה שלה ועל הקטע
של אביבית, מה שהיה נראה מצחיק עבור ליהיא נראה שלא ממש
הצחיק את אביבית הייתה בהלם ממה שראתה.
אביבית זעמה ונעלבה והתייחסה לאותו קטע!


אביבית זעמה וכתבה: "להיות מושפלת ומבוזה בפעם השנייה בחיי מאותה
בחורה זה לא אייקוני." היא הוסיפה: "לא ידעתי שלקרוא למישה זונ*ה אמור
להצחיק מישהו. הייתי בטוחה שכל הפמינסטיות יתקוממו על דבר כזה אבל
מסתבר שהן עושות הופעה על חשבוני. עצוב לי מאוד שליהיא עשתה לי את זה."
היא הוסיפה: "אני באמת אוהבת אותה אבל הגיעו מים עד נפש. בהצלחה לכל
הנפשות הפועלות. אבא תרחם".
ליהיא ניסתה להוריד את הלהבות: "כל כך חשוב לדעת לצחוק, לצחוק גם על עצמכם  
עם אחרים על עצמכם. תאמינו לי שזה מעביר דברים". עוד הוסיפה: : " אף אחד 
לא צוחק על אביבית, אנחנו צוחקים עליי בוודאות. כל האנשים האלה הם 
מעריצים אביבית וליהיא ושום דבר לא היה לצחוק על .אלא רק לצחוק עם. 
אני אוהבת אותך אחותי"
אלא כאמור את אביבית זה בכלל לא הצחיק
והחליטה לא לוותר לליהיא!
.



אביבית הסירה 
ממנה עוקב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה