יום שני, 13 במרץ 2023

עינב בובליל משתפת בדמעות: "היא כתבה שריף מכוערת כמו הבנות האחרות שלי"

עינב בובליל נשברת מול המצלמה אחרי שקראה
תגובה על משפחתה,עינב החליטה לשתף במה שעברה
ובכתה ולא הצליחה להבין מאיפה התגובות האלה.
זאת לא פעם ראשונה שעינב מקבלת תגובות קשות
שגורמות לה לזעזוע!



צילום: sharongenish_photography

להיות מפורסם בישראל זה בכלל לא פשוט, לצד הצלחה גדולה
יש גם מחיר כבד מאוד שמשלמים המפורסמים וזה התגובות
של העוקבים,לכל אחד יש מה להגיד ויש כאלה שאומרים את
דעתם בקלות ולא במחשבה נוספת, עינב שכבר ספגה בעבר 
תגובות קשות נגדה באופן אישי,קיבלה תגובה שקשורה למראה החיצוני
של בתה שנולדה ושאר הילדים שלה.

בשבוע שעבר, רק שלושה חודשים אחרי שילדה אותה, חשפה עינב בובליל 
את בתה התינוקת המתוקה שלה ובעלה אלי בניסטי, ריף.
עינב החליטה לחשוף את בתה במהלך חג פורים שהיא מחופשת לקופיפה והיא
קיבלה מאות תגובות מפרגנות ותומכות גם מצד החברים מהתעשייה.
אלא שכאמור לא הכל ורוד וטוב, מתברר שעינב קראה תגובה שגרמה לה
להישבר: "אתן יודעות מה עכשיו מישהי רשמה לי? כאילו לא רשמה לי, 
התכוונה לרשום לחברה שלה אבל זה הגיע אליי? שריף מכוערת, כמו הילדות
האחרות שלי".
עינב הגיבה בורה קשה והייתה בהלם מהתגובה,היא הוסיפה: "עכשיו חשבתי
אם בכלל להעלות וידעתי שאקבל מיליון תגובות, או אולי בכלל להעלות
את זה עם השם שלה".
עינב זעמה על אותה מגיבה: "איך אפשר להגיד על תינוק מכוער? בחיים שלי 
לא אמרתי על תינוק מכוער. איך אפשר בכלל להגיד על ילד דבר כזה? 
ככה מדברים בין חברות? אין לכם מה לעשות בחיים?".
עינב הוצפה בתגובות של תמיכה ואהבה! 
מי עמדה מאחורי התגובה הלא פשוטה? 
עינב הכירה אותה אישית ונפגעה?!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה