יום שני, 8 במאי 2023

מפתיע! רוסלנה רודינה פורשת: "זה כבד עליי! מרגישה שזה לא אני!"

רוסלנה רודינה שבמהלך השנים הצליחה למצב
את מעמדה בתור דוגמנית ואשת עסקים החליטה
לעשות צעד מפתיע בקריירה שלה, בזמן שאנשים
רבים מנסים לעשות כסף רק דרך הרשתות החברתיות,
רוסלנה לוקחת צעד אחורה!




בעוד אנשים רבים שהתפרסמו והפכו את הרשתות החברתיות
לכלי שמכניס להם הרבה כסף, רוסלנה שעד כה הייתה חלק
מזה החליטה לעשות צעד אחורה.
רוסלנה שיש לה עסקים משלה והפכה למצליחה מאוד ולא
רק בעולם הדוגמנות, החליטה לעשות צעד משונה מאוד!


רוסלנה שמצד אחד משתפת ברשתות החברתיות מחייה האישיים
אם זה מתוך קמפיינים,הפקות וכמובן על העסקים שלה,
משלבת גם רגעים אישיים שלה ביחד עם בנה יאן ומשתפת את
העוקבים כמעט בכל דבר מחייה.
לצד השיתוף רוסלנה מכבדת את ההחלטה של בן זוגה ולא
חושפת אותו וגם לא מדברת עליו ברשתות ומנסה להרחיק
את משפחתה ואנשים קרובים מהסטורי שלה.
רוסלנה שבחרה בכיוון אחר מאשר מפורסמים רבים,
החליטה לעשות צעד נוסף והחליטה לוותר על הרבה מאוד כסף 
וזה בניגוד למפורסמים רבים!
רוסלנה שיתפה בסטורי שהעלתה: "לפעמים זה מרגיש שזה קצת
כבד עליי ולא תואם את מי שאני אני",
עוד הוסיפה: "אני יודעת שיש פה ויתור מטורף על כסף מטורף",
רוסלנה מודה בעקיפין לגבי סכומי הכסף שמפורסמות
מרוויחות דרך הרשתות החברתיות והיא עוד כתבה: "אבל אני
מרגישה שזה לא אני".
לבסוף רוסלנה חשפה מה החליטה לוותר!
.



רוסלנה מוותרת על
פרסום קופונים והנחות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה