יום שבת, 13 במאי 2023

מפתיע! טליה עובדיה בדרך לחזור בתשובה?ומה עשתה עם הכסף שזכתה באח הגדול?!

טליה עובדיה שזכתה בבית האח הגדול בעונה
הקודמת יכולה לסמן וי נוסף בקריירה שלה,מאז
שיצאה מהאח הגדול, טליה הוזמנה להשקות ואירועים
וגם קיבלה קמפיין גדול ומושקע, עכשיו טליה בצעד
נוסף גדול!




טליה  עיצבה קולקציית קפסולה בשיתוף מותג האופנה סטייל 
ריבר בבעלות אתר וואן פרוג׳קט. לא רק שטליה עיצבה אלא היא 
גם מדגמנת לאותה הקפסולה.
במהלך יום הצילומים טליה התראיינה לאתר מעריב רכילות 
והפתיעה את כולם בכמה התבטאויות.

במהלך הראיון היא נשאלה על הדיכאון שעברה מאז שיצאה מבית
האח הגדול היא שיתפה: "היום ברוך השם, היום אני בטוב".
על המחיר שהיא משלמת בעקבות הפרסום? ענתה: "אני לא סובלת מזה 
שאנשים ניגשים אליי ברחוב כי נותנים לי מלא אהבה, אבל יש משהו 
בשניית פרטיות הזאת."
טליה שמגדירה את עצמה דתיה אבל בלבוש חילוני  נשאלה האם
אחרי שתתחתן תתלבש בצורה צנועה יותר? והאם יהיה לה כיסוי ראש?
טליה ענתה: "אני לא רוצה להצהיר הצהרות. בסופו של דבר אני לא רוצה 
להיות קיצונית ולחיות עם עצמי בשלום... אני לא שוללת שזה יקרה".
טליה שזכתה באח הגדול תרמה תרמה חלק מכספי הזכייה לפרויקט
חשוב אלא שעכשיו היא חושפת מה עושה עם שאר הכסף!
טליה מפתיעה את כולם!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה