יום חמישי, 8 ביוני 2023

הפתעה! האקס: אבי הילדה של לין אלפי נחשף! בדרך לאח הגדול?!

מתחילת העונה לין נכנסה עם סיפור מורכב,
כאשר היא הייתה בהריון תשעה חודשים וגילתה
על כך רק בבית חולים,כאשר לאורך כל התקופה
לא ידעה כלל ולא הרגישה!
הסיפור של לין נגע בכולם ,עכשיו האבא נחשף!




ימים ספורים אחרי הכניסה של לין לתוך בית האח הגדול,
האקס אבי הילדה של לין נחשף,ערן סויסה חשף זאת
בראיון מקיף עם לין טרם הכניסה שלה כאשר גם האקס
מגיב לכניסה של לין לתוך בית האח הגדול!
לין אמרה על בן זוגה לשעבר הדר מצליח: "הדר הגיב לאבהות
שלו מאוד יפה. לא נטש. הוא הגיע ללידה, ועל שם התינוקת
הסכמנו שנינו במשותף."

היא המשיכה לתאר: "בינתיים נפרדנו. חודשיים אחרי הלידה 
הבנתי שאני רוצה זמן לבד, להתפקס על עצמי ולהבין
מה אני רוצה לעשות. חישבתי מסלול מחדש".
היא המשיכה לשתף: "כל הסיטואציה החדשה היתה מאוד אמוציונלית, 
ולא הייתי מוכנה לעבור פתאום לגור איתו ולהפוך לאמא במשרה 
מלאה. הרגשתי שזה גדול עלי".
עוד הוסיפה: "משתדלת להיות הכי בטוב איתו, במיוחד למען אלה".
גם בן זוגה לשעבר הדר מצליח הגיב לכניסה של לין ואמר: 
"לין סיפרה לי לפני חודש שהיא נכנסת לבית, וזה פחות דיבר אלי, 
אבל אמרתי לה 'מאמי, תלכי ותעשי מה שטוב'. אני אבא קטלני וגבר קטלני".
עכשיו שהיא בתוך הבית! האם ההפקה רוצה
שהדר יהיה דייר? מה יגיד לרוי?! הלם!!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה