יום רביעי, 7 ביוני 2023

מגישת אח לילה שי לי שינדלר מותקפת אחרי שעקצה את האחים: "שפל ומכוער! גילוי עריות מאיפה?!"

הרוחות סוערות לא רק באח הגדול אלא גם מחוץ
לבית! הכניסה לבית של ספיר בורגיל כדי להשלים
עם אחיה שניר,גרמו לעניין רב וכל אחד הביע את
דעתו, בשעות האחרונות עלו טענות שהריב שלהם 
נוצר בגלל הלוואה שלקחה ספיר מאחיה, המשפחה מכחישה!




ברחבי הרשת עלו מספר דיונים בנושא וזה הגע לתוכנית
שמסכמת את האח הגדול.
אח לילה שעולה אחרי שידורי הפרקים המרכזיים, במהלך
דיון על שניר וספיר ועל הסיבה לנתק בניהם, שי לי שינדלר
התבטאה בצורה שעוררה סערה.

אף אחד לא ראה את זהה מגיע אבל במהלך הדיון שי לי שינדלר
פנתה לשי חי ואמרה: "אתה לא חושב שיש פה גילוי עריות?"
שי חי שנראה מופתע אמר בנחרצות:"לא חס וחלילה".
קווין רובין המנחה לצד שי לי אמר: מה פתאום".
שילי הגיבה ואמרה שאלו המחשבות שעלו לה.
קווין ביקש משי לי שינדלר :"תסדרי את המחשבות שלך!".
הדברים שאמרה שי לי עוררה סערת ענק,קיבלנו עשרות תגובות
בנושא: "שתתבייש לה! פוגעת במשפחה!"
לא רק צופי התוכנית הגיבו אלא גם בסביבה משפחתם של 
שניר וספיר לא היו מרוצים: "גילוי עריות מאיפה זה בא???"
עוד נכתב: "בגלל שהם אחים שאוהבים? אחים שהם גרים ביחד?
מה זה?!".
האם זה עוד יגיע לתביעה משפטית?
איך הגיבה שי לי שינדלר לטענות נגדה?
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה