יום שלישי, 26 במרץ 2019

אחרי הזוגיות שנרקמת בין אליסה לדומיניק בעיר 2025: אליסה מתחילה לחשוש: "הגנ*בות וההרוא*ן זה מה שהכי מפחיד אותי"

הקשר המפתיע בין דומיניק לאליסה הפך לשיחת היום בעיר 2025,
אין ספק שחוקי המשחק הפכו לפחות רלוונטים ברגע שיש זוגיות בתוך
העיר,אליסה ודומיניק שכבר כמה ימים התקרבו מאוד והפכו לבני זוג
מבלים הרבה ביחד, אמנם זה לא מוצא חן בעיני כולם כאשר חלק
מתושבי העיר טוענים שמדובר באסטרטגיה בלבד.



אלה נראה שעכשיו גם אליסה מתחילה לחשוש מזוגיות עם דומיניק ומפחדת מאוד
מעברו,אבל בזמן שדומיניק שבוי באליסה, היא מתלבטת כבר כמה ימים לגבי מה היא
מרגישה כלפיו. לפני יומיים היא חשפה בפני נטע את התחושות שלה ואמרה: "לפעמים
הוא גבר ולפעמים הוא תינוקי", וניסתה להבין במהלך השיחה איך היא מרגישה לגבי הצד
הזה באופי שלו.


למרות החיבוקים והנשיקות בין אליסה ודומיניק והלחץ מצד חלק מהתושבים שטוענים שהיא
משחקת בדומיניק ורוצה להתקדם לגמר ולעקוף את שאר המתמודדים אליסה מתחילה להבין
גם היא לאיזה זוגיות היא נכנסה ולא ברור שהיא רוצה את זה יותר, בשיחה עם המלצרית גולדי
בבית הקפה, שיתפה אליסה במה שמפריע לה בקשר עם דומיניק בעיר: "כל המאסרים,
הגניבות, ההתמכרויות וההרוא*ן זה הדברים שאני הכי מפחדת מהם בעולם כרגע.
כשאני רואה בן אדם שאכל סטלה רעה אני מתחרפנת מזה מאוד, אני מדמיינת אותו
בסיטואציה הזאת וזה קשה לי ממש לחשוב על זה".
במהלך השיחה אליסה אף מביעה את חששה כי דומיניק עוד עלול לשוב אל ההרגלים
הרעים מהעבר שלו. "מלחיץ אותי שיקרה שוב, גם אם זה לא התלות בדברים האלה, אז בדברים אחרים", 
היא מסבירה את עצמה, וחיזקה את החששות שלה בתגובה של דומיניק כששאלה אותו אם הוא עלול 
לחזור למקומות החשוכים ההם מהעבר: "כשאני שואלת אותו אם הוא אי פעם יחזור אז הוא לא 
עונה נראה לך? או השתגעת?" הוא עונה לה: "כרגע אני לא, זה מלחיץ", היא אמרה והוסיפה 
שגם הסיפורים שלו על אותם ימים בעברו, ושהוא מרבה להזכיר אותם, גורמים לה לא לישון טוב בלילה.
אליסה מאוד לחוצה לגבי הקשר ולא יודעת מה לעשות: בזנמן שהתושבים ברובם
נגד הזוגיות ואילו דומיניק מאוד רוצה את אליסה היא מקבלת החלטה:
האם אליסה מחליטה להיפרד מדומיניק???
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...