יום שלישי, 26 במרץ 2019

אחרי דחייה זה סוף סוף קרה: בנו של עדי לאון עלה לתורה וחגג בר מצווה!

אחרי עיכובים ודחיות בגלל הכניסה של עדי לאון לבית האח הגדול,
עדי לאון חגג לבנו בר מצווה מרגשת במיוחד, אחרי תכנונים מהירים
שעוד החלו בזמן שעדי היה בבית האח הגדול ימים ספורים אחרי
שיצא מהבית אחרי ערב גמר סוער במיוחד התכנסו כל בני המשפחה
לחגיגה האמיתית יחד עם בנם שעלה לתורה.



בוודאי רובכם עקבתם אבל מי שפחות במהלך השהות של עדי לאון בתוך
בית האח הגדול, עדי הופתע על ידי בנו ואייל גולן שנכנסו לבית האח הגדול,
אייל גולן נכנס לבית והקדיש שיר לעדי לאון שבכה ולא הצליח להחזיק את
עצמו, האח הגדול נתן לעדי לאון לצאת לחצר להתחבק עם אייל גולן ועם
בנו שהתרגשו מאוד והתחבקו.


רק לאחר מכן חשף עדי לאון שבאותם ימים בתוך הבית בנו היה אמור לעלות
לתורה אבל בגלל הכניסה לאח הגדול החליטו המשפחה בהתייעצות לדחות
את העלייה לתורה, בנם שבאותם ימים חגג יום הולדת היה נרגש מאוד מהכניסה
לאח הגדול, עכשיו אחרי גמר האח הגדול התפנו כל בני המשפחה יחד עם
עדי לאון שיצא מהבית לחגיגה האמיתית וחגגו את בר המצווה עם העלייה
לתורה שנערכה בשעות הבוקר היום, בני משפחה וחברים מאוד מאוד קרובים,
הגיעו לבית הכנסת וחגגו עם משפחת לאון את העלייה לתורה.
עדי לאון היה נראה נרגש באופן יוצא דופן מהמעמד כנראה שהרגשות אחרי
האח הגדול הציפו אותו וגם כמובן ההתרגשות שהוא מוביל את בנו לבגרות
לחגוג בר מצווה מעמד מאוד מרגש.
ברגע מרגש תועד עדי לאון יחד עם בנו במהלך העלייה לתורה ברחבי הרשת
מאוד התרגשו ביחד עם המשפחה, המשפחה קיבלו אלפי ברכות מהתומכים
שליוו את עדי לאון לאורך כל העונה.
אחרי דחייה והמתנה: בנו של עדי לאון עולה לתורה ומרגש את כולם:
.



תגובה 1:

  1. קראתי תגובה מקוונת של עיתונאית מבוססת ארצות הברית באמריקה חושפת כיצד היא מוצאת חבר (Mr.Right) חודשיים לאחר שהחבר שלה לשעבר נפרד.
    אני שולח הודעת דוא"ל ליצירת קשר עם אותו Oduduwa מכיוון שיש לי כוונות עוצמתיות אלה שהדברים יעבדו עבורי, האמנתי בעדויות שהן הוכחות מהחיים האמיתיים. הבנתי שזה יהיה טוב לשתף כאן כיוון שאני יודע שזה יעורר גם אחרים. התמזל מזלי להעתיק את איש הקשר של ד"ר דודודווה בפוסט תגובה בבלוג. היום אני מעיד בשמחה ובאושר לעולם ... זה אחד הרגע הכי משמח בחיי. אודודווה הכישוף האהבה הגדולה, ארגן כישוף מטעמי כדי להחלים את בעלי לשעבר עם כישוף הקסם שלו וכישוף הכנת האהבה.
    אני נשואה מעל 6 שנים וזה היה כל כך נורא כי בעלי ממש בוגד בי וחיפש גירושין, נפרדנו לפני 3 חודשים וחזרנו שוב אחרי כל כך הרבה מתחננות עם מתנות אהבה נחמדות.
    אני כל כך אוהבת את בעלי. לא יכולתי לעשות שום דבר כדי לפגוע בו או לגרום לו להרגיש יותר רע .. אני רק רציתי שהוא יחזור לאהוב אותי לנצח. היום שנינו חיים באושר ביחד. אני כל כך אוהבת אותו. העניין שלי הוא שהוא היה האהבה הראשונה שלי (לפחות ככה זה מרגיש).
    אני משמח ומודה לאיש הגדול הזה. בהתחלה חששתי מספק, אבל אני מנסה את זה וזה יעבוד לטובתי. אני בטוח שזה יעבוד גם לך, 100% בטוח.
    צרו עימו קשר באמצעות דוא"ל האישי שלו {dr.oduduwaspellcaster@gmail. com}
    יש לו את הכוחות לפתור את בעיות היחסים הבאות:
    * לחשי אהבה Win-Back אהוב לשעבר
    איות קסם הצלחה וקידום
    * קסם מזל - כוכב עסקים
    * מחלקות - חנות הגנה
    * רזולוציית קללה
    * טיהור רוחני
    * קסם פוריות - פירות נשים לתינוק משלך
    * מגילת גזרות, איות בוטיקי איות ומשחקי WIN-WAMES
    האינטרנט באמת עוזר רבות במתן פיתרון מהיר ודחוף לבעיות חיים.
    {dr.oduduwaspellcaster@gmail. com}

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...