יום שני, 6 במאי 2019

הערב זה סוף סוף קורה!! ג'וזי או שקד אחד מהם הוא המודח!! עכשיו שם המודח דלף ונחשף!

לא יכולים להמתין ולחכות? ג'וזי או שקד אחד מהם יודח הערב מהמשחק
בהישרדות,אחרי המתנה ארוכה,פעמיים התבטל התוכנית בעקבות הסבב
בדרום מה שגרם לדחייה הערב אם לא תהיה הפתעה גדולה נגלה סוף סוף
מי יהיה המודח הערב בהישרדות, מי שלא יכול לחכות שם המודח כבר
נחשף ודלף ברשת.



הצופים כבר מאבדים סבלנות,כבר פעמיים בוטל הישרדות בעקבות המצב
הביטחוני,הצופים לא התאפקו והציפו ברשתות החברתיות בתגובות נזעמות
על כך שלא עשו הפוגה בנוסף הכעס הופנה בעיקר על כך שלא יצאה שקופית
שהודיעה על ביטול,צופים רבים מביעים ספק שהערב ישודר משדר ההדחה
אבל אם לא תהיה הפתעה של הרגע האחרון הערב סוף סוף נראה מי יהיה המודח.


למי ששכח ליהי הצליחה להשיג את הכוח העצום והייתה לה אפשרות לבחור שני
שורדים שכל אחד מהם יתמודד במשימה ראש בראש המפסיד מודח מהמשחק מיידי,
ליהיא החליטה לבחור  ג'וזי ושקד כאשר השורדים לא אהבו את הבחירה של ליהיא,
 ג'וזי  שזה נראה כבר עייף אחרי המשימה שבדיוק סיים לא ציפה שעכשיו שוב
יצטרך לעבור משימה פיזית ועוד מול חברו הטובה שקד,  ג'וזי הספיק כבר לבכות
ולקחת קשה את ההתמודדות גם שקד נראה מבואס ואמר שלא יצליח להסתדר
על האי ,אלה המהלך של ליהיא הופך למוצלח במיוחד כאשר היא מפרקת ברית
חזקה מאוד והופכת לכוח חזק מאוד עם נעמה, ברחבי הרשת הצופים מנסים לנחש
מי יהיה המודח הערב, מי שלא יכול להתאפק שם המודח כבר נחשף ודלף
ברשת ,אף אחד לא ראה את זה מגיע אבל זה בהחלט מפתיע.
לא תאמינו מי הולך להיות המודח הערב בהישרדות?
 ג'וזי או שקד!! אתם תהיו בהלם:
.



לפי מה שחשפו בטעות
בערוץ 13 ג'וזי הוא המודח,
שקד ניצח במשימה.

2 תגובות:

  1. אני נשואה יותר מ 6 שנים, היחסים שלי עם בעלי היו כל כך נוראים כי בעלי ממש בוגד בי וחיפשתי דרך להתגרש במהירות, נפרדנו לפני 3 חודשים אחורה וחזרנו שוב אחרי כל כך הרבה מתחנן עם מתנות אהבה נחמדות.
    אני כל כך אוהבת את בעלי. אני לא רוצה לשחרר אותו לגברת אחרת לא יכולתי לעשות שום דבר כדי לפגוע בו או לגרום לו להרגיש יותר רע איתי .. פשוט רציתי שהוא יחזור הביתה לאהוב אותי לנצח. אני הסביר את משבר היחסים שלי עם חברתי והיא ייעצה לי לפנות לעזרה של מכון איות אהבה בשם ד"ר אודודואה מאומה של אפריקנה, שיש לו קסם מחונן רב עוצמה להחזיר אהבה ואמון לכל קשר נישואין, האמנתי ו ניסיתי את זה, אני שולח הודעה לכתובת הדואר האלקטרוני של Oduduwa כפי שניתנה לי על ידי חבר שלי כמו (dr.oduduwaspellcaster@gmail. com), הוא השיב לי את הדואר ואמר שהוא יכול לעזור לי להחזיר את בעלי הביתה לאהוב אותי יותר מתמיד לפני כן שמחתי מאוד למצוא את האיש הזה שיעזור לי, עקבתי אחר כל ההוראות שלו והוא אמר לי מה לעשות בביתי בזמן תפילות הלילה אוהבות הפעלה של חלקים. עשיתי את כל אהבתי הליך קסם איות בזהירות וזה עבד בשבילי. בעלי חזר הביתה להתנצל בפני, הוא אמר שהוא כל כך מצטער על בגידות ופגע ברגשותי, הייתי כל כך מופתע איך חלק הקסם האהוב עובד על בעלי באופן חיובי, היום שנינו חיים באושר ביחד. אני אוהב אותו כל כך הרבה. הנקודה שלי היא שאני משמח תודה ומודה לאיש הגדול הזה ד"ר אדודווה. בהתחלה חששתי מספק, אבל אני מנסה את זה וזה יעבוד לטובתי. אני בטוח שזה יעבוד גם טוב יותר אם תוכלו לנסות לתקשר עם Dr.Oduduwa היום, 100% מבטיחים תוצאה מיידית בשינוי אהבה וטיפול מצד בן / בת הזוג האהבה.
    צרו עימו קשר באמצעות ההסדר האישי שלו {dr. @ gmail. com}
    ד"ר אדודואה הוא כמו אבא ומנטור בשבילי, הוא אמר לי שהוא יכול גם לשחזר את סוגיות היחסים הבאות:
    * איות כישוף Win-Back בן זוג המאהב לשעבר תוך יומיים
    * קסם קסם (טבעת קמע להצלחה וקידום)
    * חלק אהבה לגלות אהבה אמיתית
    * קסם פוריות - פירות נשים
    * אילוף קסמים, לוטו, לוטריה ואיות משחקי WIN
    מידע הוא כוח, אנא שתפו מידע זה במדיה החברתית, אתם עוזרים למישהו להחזיר את האהבה והאמון למשבר הנישואין / מערכות יחסים נגמרו עם נתח איות אהבה מקסים ומיידי. זה עובד בשבילי, אני מאמין שזה יעבוד לך היום אם תנסה את זה.
    הדוא"ל האישי של ד"ר ג'אקהיאנגה: {dr.oduduwaspellcaster@gmail.com}

    השבמחק
  2. שלום לכל החברים שלי שם בחוץ, כל מי שקורא את העדות הזו היום צריך לחגוג איתי ועם משפחתי כי הכל התחיל כבדיחה עבור אנשים מסוימים ואחרים אמרו שזה בלתי אפשרי. שמי שירה אליהו ואני נשוי באושר עם שני ילדים ואישה מקסימה. משהו נורא קרה למשפחתי, איבדתי את עבודתי ואשתי עזבה את ביתי כי לא יכולתי לדאוג לעצמי ולצרכים. משפחתי. היא והילדים שלי באותו רגע. הצלחתי תשע שנים, אף אישה לא תתמוך בי כדי לטפל בילדים. אני מנסה לשלוח מבחנים לאשתי אבל היא חוסמת אותי מלתקשר איתה אני מנסה לדבר עם החברה והמשפחה שלה אבל עדיין יודע שאפשר לעזור לי והגשתי בקשה אז לכל כך הרבה חברים אבל הם עדיין לא יתקשרו אליי, עד שיש מגיע יום נאמן שלא אשכח בחיים שלי. כשפגשתי חבר ותיק שלי הסברתי את כל הקשיים שלי והוא סיפר לי על אדם נהדר שעוזר לו למצוא עבודה טובה בחברת קוקה קולה והוא אמר לי שהוא איות אבל אני אדם שאף פעם לא מאמין באיות אבל אני החליט לנסות את זה וד"ר אלאבה הנחה אותי והראה לי מה לעשות בשבעת הימים של ארוחת הצהריים את הכישוף. בצע את כל ההוראות ועשה מה שהוא ביקש ממני לעשות טוב. ד"ר אלאבה בטוח שהכל יעבור כשורה ואשתי תראה אותי שוב לאחר עבודה נפלאה של ד"ר אלאבה. אשתי מתקשרת אליי עם מספר לא ידוע והתנצלה והיא אמרה לי שהיא ממש מתגעגעת אליי והילדים שלנו ואשתי חוזרים הביתה. היום אני מנהל חברת פרגון בארה"ב. אני ממליץ לך אם יש לך בעיות כלשהן, שלח אימייל אל {dralaba3000@gmail.com} הזה או ווטסאפ אותו באמצעות איש הקשר שלו למטה +1(425) 477-2744 תודה לך ד"ר ALABA. ותקבל את התוצאה הטובה ביותר. קח דברים כמובן מאליו וזה ייקח ממך. אני מאחל לך את הטוב ביותר .......

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...