יום שני, 9 במרץ 2020

תומך בה לניצחון!! לא תאמינו מי המפורסם שתומך בתקוה גדעון באח הגדול?!

תקוה גדעון שנמצאת בתוך בית האח הגדול ועוברת ימים
לא פשוטים אם זה הקשר שלא צלח עם ליאור דואק והחברות
הטובה עם אסיף שנהרסה, תקוה מנסה לשנות כיוון ומנסה להנות
ממה שנותר עד לסוף העונה באח הגדול, תקוה לא יודעת אבל
מסתבר שאחד המפורסמים בישראל החליט לצאת בתמיכה בתקוה.



בזמן שעולים לא מעט קריאות מצד חלק קטן מהצופים על חרם מהתוכנית וטענות
נגד ההפקה, בתוכנית שומרים על רייטינג יציב ונראה שהם לא נפגעו כלל
ההפך האח הגדול ממשיכה לייצר נתונים נאים בחברת רשת, אחד הדיירים שהפכו
את העונה למעניינת במיוחד היא תקוה גדעון שנמצאת בכל שיחה ומעורבת
בכל מה שקורה בבית האח הגדול.


למרות כאמור הטענות על העריכה מטעם ההפקה נראה שהרוב מרוצה ואוהב לראות
את האח הגדול,אחד מהם כולנו מכירים הוא שחקן מוכר ואפילו השתתף בנינג'ה
ישראל ועכשיו הוא חושף: "אני מודה. שכשאולים אותי אם אני רואה אח גדול,
אני תמיד עונה בהתנצלות: 'מה אני אעשה? הטראש הזה מעניין'".
בהמשך הוא אמר: "כאשר מראים לנו דברים עם ערכים טובים, שיכולים להשפיע על
המון אנשים לטובה במדינה שלנו, צריך לפרגן מכל הלב."
אלה שחוץ מפרגון להפקה הוא החליט גם לפרגן לתקוה בשיחה עם האח הגדול שבו
טענה שליאור לא רוצה אותה בגלל המשקל שלה והוא חושש להגיד לה את זה.
"השיחה הזאת של תקוה עם האח הגדול, אמיתית, כנה, מכל הלב וכיף לראות אשה
כמו תקוה שמקבלת את עצמה במאה אחוז. קבלת ה״אני״ הוא השלב הראשון לעולם טוב יותר."
לא תאמינו מי החליט לחשוף את דעתו וחשף את התמיכה
שלו בתקוה בבית האח הגדול!!
לזה אף אחד לא ציפה! תקוה תהיה בהלם שתגלה:
.



השחקן וכוכב נינג'ה סלבס
דין מירושניקוב חושף את
דעתו ממש כאן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...