יום חמישי, 31 בדצמבר 2020

הסוד של הפקת האח הגדול נחשף?! הקשר של גל גברעם וקארין עליה שהוסתר מכולם נחשף? הריב בתוך הבית מתוכנן?!

חצי מהדיירים שנכנסו העונה לאח הגדול הם מפורסמים, על
פניו נראה שבגדול כולם מכירים את השמות אבל אין באמת הכרות
אמיתית וקודמת בין כל המפורסמים, אלה עכשיו מתברר שיש אחד
כזה והוא מוסתר היטב מהצופים , מתברר שגל גברעם וקארין עליה
מכירות הרבה לפני האח הגדול!




מתברר לא רק שהן הכירו אלה היו חברות ממש טובות ואפילו הצטלמו ביחד
בעבר מספר פעמים, החברות בניהן לא נראית בכלל בתוך בית האח הגדול, ישנו
רגע אחד בתוך הבית שנראה שהן מדברות על משהו מהעבר ואפילו אומרות שהן
כבר מכירות אלה שאין שום אזכור, בתוך הבית היו כמה מקרים שעלו נושאים 
מהעבר ואילו קארין וגל לא דיברו על ההכרות בניהם.

אם זה לא מספיק רבים ציפו לראות אותן הכי חברות שיש גם בתוך הבית, שומרות
אחת על השנייה,מדברות והופכות בתוך הבית לחברות טובות אלה שזה לא קרה,
קארין התקרבה למור עד שהודחה ואילו גל התחברה לתום והפכה לחברה של דיירות
אחרות השיא היה במשימת הדבורים אז היה נראה שקארין מקנאה בגל והמתח
בניהן היה נראה על המסך מה שאצל חברות היה פחות בולט, שוב לא היה איזכור שהן
מכירות ויודעות איך הן מתנהגות במצבים כאלה.
ברשת הצופים כבר העלו לא\ מעט תגובות בנושא ובעיקר האם מה שנראה ריחוק
קנאה שנוצרה על המסך היא בכוונה? האם גל וקארין משתפות פעולה ובכוונה
נראות בתוך הבית לא ביחד וכל אחת מהן שומרת מרחק בכוונה?! 
בהפקה שכאמור ניסו לא לרמוז  ולהראות על כך שהן מכירות המידע הזה כבר
נחשף לכולם אבל האם הריב והקנאה בתוך הבית זה מהלך מתוכנן?!
לרגע הזה שנחשף אף אחד לא ציפה! חשף הכל!
.



תגובה 1:

  1. איך החזרתי את בעלי הגרוש בעזרת כישוף האהבה של ד"ר אלאבה... שמי איזבלה איתן. כשקראתי את העדות באינטרנט על איך ד"ר אלאבה, זורק הכישוף הבהיר והחזק ביותר עוזר להחזיר בעל מתגרש, מאהב. תהיתי איך זה יכול להיות נכון, כי רבים איכזבו אותי בעבר ללא כל תוצאה. פשוט שחררתי את הפוסט והסתובבתי בפורום. בהודעתי שוב תחת, מישהו פרסם ואמר זורק כישוף מאומת. אחרי שהיא קראה את הדואר, זה היה אותו אדם ד"ר. אלאבה שהיא דיברה עליה. אז אין לי ברירה אלא לבדוק באמת איך הוא עובד. הייתי הרוסה לגמרי כשבעלי האהוב עזב אותי. זה היה כאילו כל העולם שלי נעלם ביגון ובכאב. אני יודע שזה נשמע מוזר, אבל מבין כל מטילי הקסמים שיצרתי קשר, הוא היחיד שהשאיר בי את הרושם שאני כל כך נכון ואמין. יותר מדבריו, הוא החזיר את בעלי והגשים את כל משאלותיי. הוא נאמן עכשיו, הוא שם לב אליי, הוא מציע לי פרחים בכל יום ראשון, ולעתים קרובות אנחנו יוצאים לקולנוע ולמסעדה. בעלי בא אליי והתנצל על העוול שעשה והבטיח שלעולם לא יעשה זאת שוב. מאז הכל חזר לקדמותו. אני ומשפחתי חיים שוב יחד באושר. אני אהיה אסיר תודה לנצח שהפכתי את חיי מהגיהנום לגן עדן! אני מאמין שמי שצריך עזרה צריך לבוא אליו לעזרה. שאלוהים ימשיך להשתמש בך כדי להציל את הפרידה. כל מי שיש לו בעיות זוגיות, בעיות גירושין, מאהב אבוד או בעיות זוגיות כלשהן, ניתן לפנות אליו (dralaba3000@gmail.com). או WhatsApp/Viber him דרך +1(425) 477-2744

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...