יום חמישי, 31 בדצמבר 2020

הלם!! אחרי דרמה גדולה המודחת הערב מבית האח הגדול היא שולה זקן!! הדיירים ידעו על המהלך מראש מההפקה?!

אחרי הבטחה של גיא זוארץ ולירון ויצמן להדחה בהפתעה זה
סוף סוף קרה,הפתעה הייתה בדיוק אחרי ציפייה שכבר ברביעי
אחד הדיירים ייצא מהבית זה לא קרה, לבסוף הודחה שולה זקן אחרי
שרמי ורד בחר בה אחרי שהיה נראה שהופתע והתלבט מאוד במי
לבחור ולהדיח מהמשחק.




בשעות האחרונות עלו ברשת כמה טיעונים על כך שהכל מתוכנן ושהדייר
עודכן מראש מה הולך להיות, אלה שבהפקה המשיכו בהכנות כרגיל ולא
הגיבו לאותם דיווחים ושמועות לגבי ההחלטה לדחות את ההדחה בחמישי
בערב ולבחור בדייר שידיח את את שולה זקן מהמשחק.
מיד אחרי ההדחה עלו מאות תגובות לדרמה שהתרחשה.



גם לפני סקר שהעלנו באינסטגרם לפני כמה שעות וגם לפי כל הערכות שולה זקן היא
זאת שקיבלה מספר נמוך של קולות והייתה צריכה להיות מודחת כבר אתמול, לא ברור
המהלך של ההפקה למשוך ולתת לדייר אחר להדיח בעצמו.
במהלך השידור החי הטלפון צלצל אלה היה נראה שהדיירים אפילו לא הופתעו ולא התאמצו
לקום ולענות רמי ורד היחידי שקם וגם הוא לא היה ממש נרגש ומופתע.
כאשר הוא נכנס לחדר מיוחד שהוכן עבור הבחירה הוא החליט לבחור בשולה זקן אחרי
התלבטות קצרה , נראה שאף צופה לא הופתע מההדחה של שולה זקן שאמורה להרוויח חצי
מיליון שקלים בעקבות ההשתתפות שלה באח הגדול ,לפחות בעב הזה שולה יצאה כמנצחת גדולה.
רבים חשבו וגם אנחנו שבהפקה לא יוותרו בקלות על הכסף אבל הרוב המוחץ של הצופים רצו
ששולה תודח וזה קרה, האם בהפקה קוראים ומבינים את רצון הקהל בעונה הנוכחית?!
האם הכל היה מתוכנן הדיירים וגם רמי ורד ידעו על ההדחה מראש?! לזה אף אחד לא ציפה!!
.:




5 תגובות:

  1. אני רוצה להודות לד"ר ALABA האיש שעוזר לי לתקן את הנישואים שלי ולגרום לבעלי לאהוב אותי יותר, אם יש לך בעיה זוגית, מחלה, בעיה רוחנית, בעיה בעבודה הוא יכול לעזור לך לתקן את זה, אתה יכול לפנות אליו ישירות בכתובת -Email- dralaba3000@gmail.com ...... ניתן גם לשלוח Whatsapp לטלפון +2349071995123. לחיים .....

    השבמחק
  2. אני נשוי שבע שנים בלי ילד, אז בעלי מתחיל להתנהג בצורה מוזרה, חוזר הביתה בזמן האחרון וכבר לא מבלה איתי, והוא התגרש ממני. אז נעשיתי מאוד עצובה ואבדה בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון, זה באמת יאמל את חיי. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על DR ALABA מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שאני עובר, אז יצרתי איתו קשר בכתובת: dralaba3000@gmail.com והסברתי לו. הוא אמר לי את כל מה שאני צריך לתת לפני שהוא יכול לוותר על הכישוף להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריכה לומר באמצע הלילה בזמן שהוא מטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 48 שעות אחר כך בעלי היחיד חזר אלי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לגמרי לתמוך בי בכל דבר שארצה. התקשרתי במהירות ל- ALABA וסיפרתי לו מה קורה באותו הרגע, והוא גם הכין ושלח לי תרופה שאמרה שהיא תרפא כל מחלה או זיהום לא רצויות שמונעות ממני להרות ואז הורה לי על כך. איך להשתמש בזה לפני שפוגשים את בעלי. זה אחרי השימוש בעשב ובשורש הילידים הזה, כעבור כמה שבועות התחלתי להרגיש סימני הריון בכל מקום, אני ממש בהריון, פשוט ילדתי ​​ילד ב -1 לחודש זה. אני מבטיח להודיע ​​לכל העולם על ד"ר אלאבא כדי לשמור על היחסים שלי כמו גם לתת לי ילדים. אני יכול לקרוא בגאווה שלי היום. לכל אישה שמוצאת זאת בלתי אפשרית, הנה ההזדמנות שלך לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צרו קשר עם ד"ר אלבא דוא"ל: dralaba3000@gmail.com או צרו קשר עם מספר הוואטסאפ שלו: +2349071995123, הוא אלוהים שנשלח להחזיר מאהבים אבודים ולהביא לך אושר.

    השבמחק
  3. איך החזרתי את בעלי הגרוש בעזרת כישוף האהבה של ד"ר אלאבה... שמי איזבלה איתן. כשקראתי את העדות באינטרנט על איך ד"ר אלאבה, זורק הכישוף הבהיר והחזק ביותר עוזר להחזיר בעל מתגרש, מאהב. תהיתי איך זה יכול להיות נכון, כי רבים איכזבו אותי בעבר ללא כל תוצאה. פשוט שחררתי את הפוסט והסתובבתי בפורום. בהודעתי שוב תחת, מישהו פרסם ואמר זורק כישוף מאומת. אחרי שהיא קראה את הדואר, זה היה אותו אדם ד"ר. אלאבה שהיא דיברה עליה. אז אין לי ברירה אלא לבדוק באמת איך הוא עובד. הייתי הרוסה לגמרי כשבעלי האהוב עזב אותי. זה היה כאילו כל העולם שלי נעלם ביגון ובכאב. אני יודע שזה נשמע מוזר, אבל מבין כל מטילי הקסמים שיצרתי קשר, הוא היחיד שהשאיר בי את הרושם שאני כל כך נכון ואמין. יותר מדבריו, הוא החזיר את בעלי והגשים את כל משאלותיי. הוא נאמן עכשיו, הוא שם לב אליי, הוא מציע לי פרחים בכל יום ראשון, ולעתים קרובות אנחנו יוצאים לקולנוע ולמסעדה. בעלי בא אליי והתנצל על העוול שעשה והבטיח שלעולם לא יעשה זאת שוב. מאז הכל חזר לקדמותו. אני ומשפחתי חיים שוב יחד באושר. אני אהיה אסיר תודה לנצח שהפכתי את חיי מהגיהנום לגן עדן! אני מאמין שמי שצריך עזרה צריך לבוא אליו לעזרה. שאלוהים ימשיך להשתמש בך כדי להציל את הפרידה. כל מי שיש לו בעיות זוגיות, בעיות גירושין, מאהב אבוד או בעיות זוגיות כלשהן, ניתן לפנות אליו (dralaba3000@gmail.com). או WhatsApp/Viber him דרך +1(425) 477-2744

    השבמחק
  4. אני אישה מאושרת היום כי ד"ר איגבינוביה עזר לי למצוא את אהבת חיי. היה האיש הזה בעבודה שאני כל כך אוהב, אבל לא הצלחתי להשיג אותו. נהייתי מתוסכל ולא ידעתי מה לעשות עד שחברה הכירה לי רופא רוחני רב עוצמה, היא הסבירה איך הוא השתמש בחוכמתו הרוחנית כדי לשקם את מערכת היחסים שלה עם המאהב לשעבר. ואז יצרתי קשר עם ד"ר איגבינוביה הוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה לגמרי. היום אני חי באושר עם אהבת חיי ויש לנו 0 ילדים. אנחנו ביחד כבר שנתיים והאהבה שלו אליי גוברת מיום ליום. אם יש לך מערכת יחסים או בעיה זוגית, צור קשר עם doctorigbinovia93@gmail.com אתה יכול גם להתקשר או לוואטסאפ למספר הטלפון שלו +12162022709 ו-viber +12066713285 אם אתה צריך את עזרתו

    השבמחק
  5. אתה צריך הלוואה?
    מחפשים פיננסים?
    מחפשים הלוואה להגדלת העסק שלכם?
    אני חושב שהגעת למקום הנכון.
    אנו מציעים הלוואות בריבית נמוכה.
    מתעניינים צריכים לפנות אלינו ב
    למענה מיידי לפנייתך, בבקשה
    השב לדוא"ל זה למטה בלבד.
    ווטסאפ +918794792073
    ushaservicesonline@gmail.com

    אנא, ספק לנו את המידע הבא אם אתה מעוניין.

    1) שם מלא:………
    2) מין:………
    3) סכום ההלוואה הדרוש:………
    4) משך ההלוואה:………
    5) מדינה:………
    6) כתובת בית:………
    7) מספר נייד:………
    8) הכנסה חודשית: …………………
    9) עיסוק:………………………
    )איזה אתר עשית כאן עלינו…………………

    תודה ודרישת שלום.
    ushaservicesonline@gmail.com
    +918794792073

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...