יום חמישי, 31 בדצמבר 2020

הלחץ של הצופים עזר?! רמי ורד בדרך לצאת מבית האח הגדול?!

תחילת עונה לא פשוטה עוברת על הפקת האח הגדול שכבר
צריכה להתמודד עם משבר לא פשוט, לחץ גדול של הצופים וחברות פרסום
גרמו להפקת האח הגדול להוציא את אלימלך קשתי לפני שבועייים, ההחלטה התקבלה אחרי
שנחשף שמשפטו של אלימלך צפוי להתחיל בינואר אחרי שהכה לכאורה מאבטח
בבניין, בהפקה לא לקחו סיכונים והחליטו להוציא אותו.




האם אנחנו בתחילתה של פרשה נוספת? בימים האחרונים החלו לרוץ רגע מתוך
הפגנה שבו נראה לכאורה רמי ורד מכה מפגין אחר, הכניס של הבדרן רמי ורד
הפתיע רבים, רמי שהולך הרבה להפגנות נגד ראש הממשלה ואמר לא פעם את
דעתו על התנהלותה של הממשלה אם זה בהפגנות ואם זה בטוויטר ,עכשיו מוצא
את עצמו בפרשייה לא נעימה?


רמי ורד שנמצא בתוך בית האח הגדול לא מודע לסערה ברשתות החברתיות לפי
התגובות רבים כבר פנו להפקה בדרישה להבהרה בנושא ולהוציא גם את רמי ורד
מתוך הבית ,נראה שהצופים העונה באופן מוחלט נגד אלימות ולא מבינים אם אלימלך
יצא בגלל אלימות והעמדה לדין לא ברור למה רמי ורד שגם הוא תועד מכה נמצא
בתוך הבית,חשוב להבהיר שנגד רמי ורד אין תיק פלילי בנושא ואין שום תביעה אלה
הצופים רואים זאת מבחינה אתית ומוסירת אחד מהם כתב: "אין לרמי ורד מה לחפש בתוך הבית!",
אחר הוסיף:" דינו של רמי ורד כמו אלימלך קשתי".
התגובות כאמור ברובן תוקפות את רמי ורד והתנהגותו אלה שיש כאלה שטוענים שהמקרים
שונים ורמי ורד כן צריך להישאר בתוך בית האח הגדול!!
הרשת סוערת בשעות האחרונות!!
חושבים שצריך להוציא את רמי ורד? תחליטו בעצמכם!!
..



מי שלא ראה למעלה הנה
זוית נוספת ממש כאן!

13 תגובות:

  1. שום צופים זו ההפקה שעושה סלקציה לא טוב להם שאשכנזי שלהם צעירה נכנסה לקשר עם מרוקאי מבוגר אבל יהודה שפיצץ את חברה שלו לשעבר שהגיעה לבית חולים על זה ההפקה לא מדברת על תגובות הצופים כרגיל סלקציה היא גם הוציאה את דייויד כדי להפריד בינו לבין קארין כדי להבליט את גל האשכנזים שלהם גזענים חזירים

    השבמחק
  2. מי שקורא את העדות הזו היום צריך לחגוג איתי ועם המשפחה שלי כי הכל התחיל כבדיחה עבור אנשים מסוימים ואחרים אמרו שזה בלתי אפשרי שאני מתחתן כבר שש שנים עם שום ילד שלא הרופא אמר שיש לי ספירת זרע נמוכה אז אשתי מבקשת להתגרש, היא הייתה חולה ונמאס לה להיות איתי ניסיתי כל שביכולתי אבל שום דבר לא חשבתי שלא אראה אותה שוב עד שפגשתי חבר ותיק שלי שסיפר לי על אשף בשם ד"ר. איגינוביה, היא מסרה לי את כתובת הדוא"ל שלו ואת מספר הנייד שלו. יצרתי איתו קשר והוא הבטיח לי שאשתי תחזור אלי תוך שלושה ימים אם רק אני מוכן לשלם את המסים שאשתף איתו פעולה ליום אחד בלבד והוא הכין לי כישוף אהבה ותרופה האחרונה והוא אמר לי את זה. אשתי תחזור. בבוקר מאוד בשמחה, אשתי הגיעה בבכי וביקשה סליחה ואמרה שזו עבודת השדים, אז אני עדיין נדהם מהנס הזה, לא יכולתי לדמיין את זה, אבל ברגע שסיימתי לכתוב, חודשיים אחר כך שלי אשה נכנסה להריון זה היה כמו נס אז אל תשמור על הבושה שלך שהוא עשה את זה בשבילי ואני מאמין שהוא יכול גם לעשות את זה בשבילך. אם אתה זקוק לעזרתו, תוכל ליצור קשר עם הדוא"ל שלו: doctorigbinovia93@gmail.com WhatsApp או Viber או להתקשר אליו עכשיו: +12162022709 ד"ר איגבינוביה מטפל גם ב: פוריות, HIV / איידס, הרפס 1/2, סרטן, הפטיטיס B, אם את רוצה להיכנס להריון

    השבמחק
  3. אני רוצה להודות לד"ר ALABA האיש שעוזר לי לתקן את הנישואים שלי ולגרום לבעלי לאהוב אותי יותר, אם יש לך בעיה זוגית, מחלה, בעיה רוחנית, בעיה בעבודה הוא יכול לעזור לך לתקן את זה, אתה יכול לפנות אליו ישירות בכתובת -Email- dralaba3000@gmail.com ...... ניתן גם לשלוח Whatsapp לטלפון +2349071995123. לחיים .....

    השבמחק
  4. אני נשוי שבע שנים בלי ילד, אז בעלי מתחיל להתנהג בצורה מוזרה, חוזר הביתה בזמן האחרון וכבר לא מבלה איתי, והוא התגרש ממני. אז נעשיתי מאוד עצובה ואבדה בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון, זה באמת יאמל את חיי. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על DR ALABA מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שאני עובר, אז יצרתי איתו קשר בכתובת: dralaba3000@gmail.com והסברתי לו. הוא אמר לי את כל מה שאני צריך לתת לפני שהוא יכול לוותר על הכישוף להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריכה לומר באמצע הלילה בזמן שהוא מטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 48 שעות אחר כך בעלי היחיד חזר אלי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לגמרי לתמוך בי בכל דבר שארצה. התקשרתי במהירות ל- ALABA וסיפרתי לו מה קורה באותו הרגע, והוא גם הכין ושלח לי תרופה שאמרה שהיא תרפא כל מחלה או זיהום לא רצויות שמונעות ממני להרות ואז הורה לי על כך. איך להשתמש בזה לפני שפוגשים את בעלי. זה אחרי השימוש בעשב ובשורש הילידים הזה, כעבור כמה שבועות התחלתי להרגיש סימני הריון בכל מקום, אני ממש בהריון, פשוט ילדתי ​​ילד ב -1 לחודש זה. אני מבטיח להודיע ​​לכל העולם על ד"ר אלאבא כדי לשמור על היחסים שלי כמו גם לתת לי ילדים. אני יכול לקרוא בגאווה שלי היום. לכל אישה שמוצאת זאת בלתי אפשרית, הנה ההזדמנות שלך לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צרו קשר עם ד"ר אלבא דוא"ל: dralaba3000@gmail.com או צרו קשר עם מספר הוואטסאפ שלו: +2349071995123, הוא אלוהים שנשלח להחזיר מאהבים אבודים ולהביא לך אושר.

    השבמחק
  5. היי, שמי "תמימה עדי" אני מקריית גת. התחתנתי 7 שנים עם רובן. הדברים התחילו להיות מכוערים והיו לנו מריבות וויכוחים כמעט בכל פעם. זה החמיר בזמן שהוא הגיש בקשה לגירושין ... ניסיתי בכל כוחי לגרום לו לשנות את דעתו ולהישאר איתי אבל כל המאמץ היה חסר תועלת. התחננתי וניסיתי הכל אבל עדיין, שום דבר לא עבד. פריצת הדרך הגיעה כשמישהו הכיר לי את הכישוף הנפלא והחזק הזה איגבינוביה שעזר לי בסופו של דבר ... מעולם לא הייתי אוהד של דברים כאלה, אלא פשוט החלטתי לנסות בחוסר רצון כי הייתי נואש ולא הייתה לי ברירה. .. הוא עשה תפילות מיוחדות והשתמש בשורשים ובעשבים ... תוך יומיים רובם התקשרו אלי והתחרטו על כל הטראומה הרגשית שהוא גרם לי, הוא חזר הביתה ואנחנו ממשיכים לחיות באושר. איזה נס נפלא עשה לי ולמשפחתי ד"ר איגינוביה. הצגתי אותו בפני הרבה זוגות עם בעיות ברחבי העולם והיו להם חדשות טובות ... אני מאמין מאוד שמישהו שם זקוק לעזרתו. לעזרה דחופה מכל סוג שהוא, צרו קשר עם ד"ר איגבינוביה דרך WhatsApp: +12162022709 או Gmail doctorigbinovia93 @ gmail.com

    השבמחק
  6. צרו קשר עם ד"ר איגינוביה בכדי לפתור את בעיות האהבה או הנישואין שלכם וכולם
    עלי למסור את העדות המופלאה הזו, שעדיין מדהימה בעיני עד כה. הייתה לי בעיה עם אשתי לפני שנתיים, מה שהוביל לפרידה שלנו. כשהוא נפרד ממני כבר לא הייתי שלי, הרגשתי ריק כל כך בפנים, אהבתי ומצבי הכלכלי הפכו להיות הגרועים ביותר, עד שחברה קרובה (מרי) סיפרה לי איך קיבלה את משפחתה בחזרה בעזרת ד"ר. איגיבינוביה אז שלחתי לו הודעה וסיפרתי לו על הבעיה ועשיתי את מה שהוא ביקש ממני כדי לקצר את הסיפור, לפני שידעתי מה קורה בעלי התקשר אלי ואמר לי שהוא יחזור אלי תוך יומיים בלבד ו שמחתי כל כך לחזור. יש לנו שני ילדים ביחד ואנחנו מרוצים מעצמנו. תודה לד"ר איגבינוביה על שהצילה את מערכת היחסים שלי והצילה את הבית שלי. המשך בעבודתך הטובה ד"ר איגינוביה, אם אתה מעוניין ליצור עמו קשר ולחזות בברכה כמוני או שאתה עובר חיים קשים וזקוק לעזרה בבעיה כזו, תוכל ליצור קשר עם כתובת הדוא"ל שלו: doctorigbinovia93@gmail.com אתה יכול להתקשר אליו או ל- WhatsApp / Viber בטלפון +12162022709. אל תיקח שום דבר כמובן מאליו

    השבמחק
  7. שמי איזבלה אית'ן, טופס, תל אביב יפו לאחר 12 שנות נישואים, בעלי ואני הסתכסכנו בצורה כזו או אחרת עד שלבסוף עזב אותי ועברנו לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שחיי נגמרו והילדים שלי חשבו שלעולם לא יראו את אבא שלהם יותר. ניסיתי להיות חזק רק לילדים אבל לא הצלחתי לשלוט בכאבים שמייסרים את ליבי, לבי התמלא צער וכאבים כי הייתי ממש מאוהב בבעלי. כל יום ולילה אני חושב עליו ומאחל תמיד שהוא יחזור אליי, הייתי ממש נסער ונזקקתי לעזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע לד"ר אלאבה לעזור לאקס שלי לחזור במהירות . אז הרגשתי שאני צריך לנסות אותו. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות אחר כך בעלי באמת התקשר אליי ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי והילדים, כל כך מדהים !! אז ככה הוא חזר באותו יום, עם המון אהבה ושמחה, והוא התנצל על הטעות שלו והכאב שהוא גרם לי ולילדים. הנישואים שלנו היו חזקים מבעבר, הכל בזכות ד"ר אלאבה. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אלאבה היה מכשף אמיתי ועוצמתי, אני תמיד אתפלל שהוא יחיה הרבה זמן כדי לעזור לילדיו בעת צרה, אם אתה כאן ואתה צריך את זה בחזרה לשעבר או שבעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה יותר, פנה עכשיו לגלגל האיות החזק הזה. הנה דוא"ל יצירת הקשר שלו בכתובת: {dralaba3000@gmail.com} או העבר לו WhatsApp דרך איש הקשר שלו למטה +2349039885856 תודה לך ד"ר ALABA.

    השבמחק
  8. איך החזרתי את בעלי הגרוש בעזרת כישוף האהבה של ד"ר אלאבה... שמי איזבלה איתן. כשקראתי את העדות באינטרנט על איך ד"ר אלאבה, זורק הכישוף הבהיר והחזק ביותר עוזר להחזיר בעל מתגרש, מאהב. תהיתי איך זה יכול להיות נכון, כי רבים איכזבו אותי בעבר ללא כל תוצאה. פשוט שחררתי את הפוסט והסתובבתי בפורום. בהודעתי שוב תחת, מישהו פרסם ואמר זורק כישוף מאומת. אחרי שהיא קראה את הדואר, זה היה אותו אדם ד"ר. אלאבה שהיא דיברה עליה. אז אין לי ברירה אלא לבדוק באמת איך הוא עובד. הייתי הרוסה לגמרי כשבעלי האהוב עזב אותי. זה היה כאילו כל העולם שלי נעלם ביגון ובכאב. אני יודע שזה נשמע מוזר, אבל מבין כל מטילי הקסמים שיצרתי קשר, הוא היחיד שהשאיר בי את הרושם שאני כל כך נכון ואמין. יותר מדבריו, הוא החזיר את בעלי והגשים את כל משאלותיי. הוא נאמן עכשיו, הוא שם לב אליי, הוא מציע לי פרחים בכל יום ראשון, ולעתים קרובות אנחנו יוצאים לקולנוע ולמסעדה. בעלי בא אליי והתנצל על העוול שעשה והבטיח שלעולם לא יעשה זאת שוב. מאז הכל חזר לקדמותו. אני ומשפחתי חיים שוב יחד באושר. אני אהיה אסיר תודה לנצח שהפכתי את חיי מהגיהנום לגן עדן! אני מאמין שמי שצריך עזרה צריך לבוא אליו לעזרה. שאלוהים ימשיך להשתמש בך כדי להציל את הפרידה. כל מי שיש לו בעיות זוגיות, בעיות גירושין, מאהב אבוד או בעיות זוגיות כלשהן, ניתן לפנות אליו (dralaba3000@gmail.com). או WhatsApp/Viber him דרך +1(425) 477-2744

    השבמחק
  9. שלום חבר נפגעתי ושבור לב כשקרה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. DR APATA. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: drapata4@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק
  10. אני והאקס שלי נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריון. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי ​​והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומלל בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף עוצמתי של דר אפאטה שעוזר לה כשהיא לא הצליחה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה שמה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך ליצור קשר עם שחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להגיע אליו דרך כתובת ה-gmail: drapata4@gmail.com או שאתה יכול להשיג אותו דרך הוויבר/וואטסאפ שלו: +1(425) 477-2744

    השבמחק
  11. אני מצטער להעלות את זה לאינטרנט אבל אין לי ברירה. האם מעולם לא האמנתי בכישופי אהבה או לחשים עד שפגשתי את הקוסם הזה כשביקרתי את חברי בישראל לפסגה עסקית השנה. אני פוגש אדם בשם ד"ר אלאבה היה ממש חזק, והוא יכול היה לעזור עם לחשים שיחזירו את האבודים, האוהבים וכסף הקסם, קסם או קסם לעבודה טובה או אושר. אני שמח עכשיו. אני מעידה כי הגבר שרציתי להתחתן איתו עזב אותי 5 שבועות לפני החתונה והחיים שלי התהפכו בגלל שהקשר שלנו נמשך 3 שנים. מאוד אהבתי אותו, אבל אמא שלו הייתה נגדנו ולא הייתה לו עבודה בשכר טוב. כשפגשתי את הקוסם הזה, סיפרתי לו מה קרה והסברתי לו את המצב. בהתחלה התלבטתי וחשדנית, אבל פשוט ניסיתי. ובעוד יומיים, כשחזרתי לגרמניה, התקשר אליי חבר (היום בעל) ובא אליי והתנצלתי שהכל סודר עם אמו ומשפחתו וקיבלתי ראיון עבודה חדש להתחתן. לא האמנתי כי ד"ר אלאבה רק שאל את השם שלי ואת השם של החבר שלי וכל מה שרציתי. ובכן, עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו השתפרו בהרבה. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. האימייל שלו הוא: dralaba3000@gmail.com אתה יכול גם ליצור איתו קשר דרך WhatsApp / viber עם המספר הזה +1(425) 477-2744

    השבמחק
  12. גלגל איות אהבה דחוף ויעיל שיעזור לך להחזיר את המאהב לשעבר שלך מהר מאוד ווטסאפ: +2347054019402
    אני רוצה להגיד תודה ל-DR WALE על הדבר הטוב שהוא עשה בשבילי, למרות שאני לא בטוח אם זה הפורום הטוב ביותר להראות את השמחה והאושר שלי על מה שהוא עשה בשבילי אבל אני לא יכול להסתיר את האושר השמחה שלי אז אני חייב לחלוק אותה עם אנשים, הנישואים שלי התרסקו לפני שנים בערך וניסיתי כל שביכולתי אך ללא הועיל. ראיתי פוסט ועדות על הדברים הטובים ש-DR WALE עושה אז החלטתי לנסות. אמנם הוא תמיד גבר עסוק אבל כשהוא הגיב בחזרה לוואטסאפ שלי הוא נתן לי שבועות כדי שהנישואים שלי ישוחזרו ממש כמו שהוא אמר שהנישואים שלי שוחזרו מאז אני שמח ואני חי באושר אני כל כך אסיר תודה DR WALE . אתה תמיד יכול WhatsApp/Viber: +2347054019402 או אימייל: drwalespellhome@gmail.com

    השבמחק
  13. שלום חבר, שמי איזבל קדם, ואני רופאה ואני בת 48. אנא קרא את עדות חיי האמיתית שלי, יש לי כוונה חיובית שהמידע הזה יעזור למישהו שקורא את המאמר הזה, תוך יומיים לשקם נישואים מקולקלים ולשקם את יחסי האהבה האבודים. אחרי שנים של מערכת יחסים עם איתן, הוא נפרד ממני, עשיתי כל מה שיכולתי כדי להחזיר אותו לאהוב אותי, אבל כל מה שעשיתי היה לשווא, כל כך רציתי אותו בגלל האהבה שיש לי אליו , שאלתי אותו עם הבטחתי לכל מה שהיה לי, אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה לעמית שלי בעבודה והיא הציעה לי לפנות לאשף אהבה שיוכל לעזור לי להחזיר לו את האהבה, אבל אני מסוג האנשים שמעולם לא חשבו שחלק מכשפי אהבה קיים או עובד, לא היה לי ברירה אבל כדי לנסות את זה, שלחתי מייל לערוץ הקסם והוא אמר לי שאין בעיה שהכל יהיה בסדר לפני שלושה ימים, שהאקס שלי יחזור לפני שלושה ימים, הוא זרק לחש אהבה לאוויר באופן מפתיע היום השני היה בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר. המאהב לשעבר התקשר אליי בפלאפון, כל כך הופתעתי שעניתי לשיחת הטלפון וכל מה שהוא אמר זה שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאחזור אליו על כך שהוא אוהב אותי כל כך. כל כך שמחתי ולכן התחלנו לחיות באושר ביחד. בדרך זו אתה יכול ליצור איתו קשר אם אתה צריך עזרה כלשהי אתה יכול ליצור איתו קשר עם כתובת הדוא"ל הזו:drapata4@gmail.com או ליצור איתו קשר ב-whatsapp / viber עם המספר הזה: (+22958359273)..

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...