יום שלישי, 29 בדצמבר 2020

אחרי ההדחה הקשה! מור לרמן פורצת בבכי בראיון וחושפת פרידה קשה שעברה אחרי שהודחה!

ימים לא פשוטים עוברים על מור לרמן מבחינה רגשית,
אחרי שהודחה מבית האח הגדול היא מנסה להתאושש אלה שזה
לא פשוט עבורה, היא חווה פרידה קשה במיוחד וגם מקבלת תגובות
קשות אחרי שהודחה ובמהלך ראיון הכל צף למור שלא מצליחה ופורצת
בבכי ומפתיעה את כולם!




מור לרמן שכולנו הכרנו בחתונה ממבט ראשון,נכנסה לבית האח הגדול אלה נראה 
שזה לא הצליח עבורה והתגובות שהיא מקבלת ממש לא מה שהיא חשבה, מור 
שחשבה שתוכל להגיע רחוק יותר התאכזבה שיצאה פחות מחודש מבית האח הגדול,
יממה אחרי שהודחה היא התראיינה אצל קובי מחט ושיתפה על התגובות מצד הקהל:
"אני עומדת מאחורי מה שאמרתי. אני לא שמתי לב למצלמות, הייתי סופר אוטנטית."

תחילה הראיון נראה קליל יותר כאשר נשאלה על בן זוגה ועל המפגש הראשון ביחד: 
"היה מרגש מאוד. כל מה שחשבתי עליו זה שאני הולכת לראות את אביתר. עכשיו 
אנחנו חמישה חודשים ביחד, כולל השהות שלי בבית." כאשר היא נשאלה מה היה לה כייף,
מתברר שלא היו לה כאלה הרבה רגעים: "היו רגעים מעטים. 
הבית היה מאוד מאתגר עבורי. הכי היה מאתגר עבורי זה היעדר אתגר".
היא הוסעפה: "השיח לא הפרה אותי יותר מדיי. ליאור ורמי היו הקול השפוי שלי בבית, 
דרכם גיליתי על עצמי יותר."
אלה שככל הראיון התקדם הוא הפך קשה עבור מור,גם יממה לאחר מכן שהתראיינה בראיון
מודח של רשת מור הגיעה במצב רגיש במיוחד וגם במהלך הראיון הזה היא בכתה: "מרגישה
 שיצאתי לעולם ששונא אותי, עשו לי משפט שדה",מור לקחה קשה את התגובות  ולא
ציפתה לזה בכלל אחרי שהודחה מהאח הגדול, במהלך הראיון שלה היא גם 
חשפה פרידה קשה שהיא חווה שהיא נחשפה אליו מיד אחרי שהודחה
מבית האח הגדול מה שגרם לה לבכות בראיון!
.:



מור שיתפה שכלבה נפטר
אחרי 12 שנים שהיא איתו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...