יום שלישי, 29 בדצמבר 2020

פיצוץ ענק בין הדיירים באח הגדול בגלל סיגריו*ת: יהודה מול ימית: " למה את קמה לי בפרצוף?" גל זועמת!

הדיירים מתכוננים לקראת ישיבת התקציב והרוחות בתוך הבית
סוערות, הדיירים מתחילים לריב שוב על סיגריות כאשר גם הפעם 
הדיירים לא מסתדרים בניהם על הכמות וגל מגלה שבזמן שמקצצים לה
את הכמות חלק מהדיירים מקבלים את אותה כמות, מה שגורם לה לאכזבה
גדולה,העימות שרק התחיל!!




הסכסוך הגדול מגיע גם לימית ויהודה שבדרך כלל חברים. ימית מסבירה ליהודה שהסיגריות 
שלו לא מופיעות ברשימה וצריך לבקש אותם בנפרד. ימית נעלבת ממנו אחרי איך
שדיבר אליה והגיב לה והיא עוברת לשבת במקום אחר בספה. 
יהודה לא אוהב בכלל את התנהגותה: "מה את מתעצבנת עליי? למה את קמה לי בפרצוף?", 
ימית מתנצלת בפניו ויהודה מסביר שזה בסדר שבן אדם לפעמים מרים את הקול.

אלה שזה רק התחיל גל מבינה שהיא לא מקבלת סיגריות כמו כולם וכועסת: "למה אני צריכה 
לקבל שתיים ויהודה שלוש? ממני הורידו ומאנשים אחרים לא". 
רונית אומרת לגל שכדאי לה להתעקש או שתביא לה מהסיגריות שלה וגל אומרת: "אני לא רבה 
על סיגריות ולא נעים לי לבקש מאנשים אחרים". יהודה נכנס לשיחה בניהם ורונית נמאסמ הוויכוח 
ביניהם: "נמאס לי כבר, אני לא מסוגלת".
רוב הדיירים עוברים לשבת בחצר ושוב מתפתח שיחה על ישיבת התקציב שגולש מהר
לעצבים גל אומרת לדיירים: "אני מתוסכלת מהסיטואציה. העובדה שאני רבה על סיגריות, 
גורמת לי להרגיש הכי מטומטמת בעולם". תום מתעצבן גם הוא על הדיירים: "למה אני צריך 
לצעוק בשביל שישימו לב אליי?".
חלק מהדיירים שחצר מופתעים מהתגובות וגל לא מתכוונת לוותר כאשר היא מקבלת
פחות ושאר הדיירים לא מוותרים על כמות הסיגריות ומתעמתת עם כולם
בריב ענק בחצר שגרם לכל הדיירים להתערב!!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...