יום שבת, 30 בינואר 2021

מטורף!! בת הזוג של רמי ורד נכנסת הערב לבית האח הגדול?! רמי ולינור יהיו בהלם!!

האם אנחנו לקראת הפתעת העונה באח הגדול?!
האם הפקת האח הגדול תכניס הערב את בת זוגתו של רמי ורד?
רמי ורד וגם את לינור יהיו בהלם האם בהפקה יכניסו את מי שרמי
הגדיר מי שמחכה לו מחוץ לבית?! הדיווחים והשמועות ברשת החלו
בשעות האחרונות, הפתעה גדולה!





מי שראה את המשדרים האחרונים באח הגדול,ראה את השיחת הבהרה שערך
רמי ורד ללינור אחרי שהבין שהקשר בניהם נראה לא טוב בחוץ ונראה
שכאילו יש משהו מעבר,רמי כנראה אחרי השיחה עם ליאור ערך צעד אחורה
וחשף במהלך השיחה שיש מישהי שמחכה לו בחוץ, שהוא לא רוצה לפגוע במשפחתו
שרואה אותו וגם באותה אישה שמחכה לו: "אני מאוהב, לא במישהי פה, בחוץ",
התוודה רמי ושיתף: "יש לי מישהי אחרת, מישהי שאני אוהב".


מבירור קצר נחשפה אותה בחורה שעליה רמי ורד לא פירט ולא שיתף, קוראים לה לימור
קרליק קורן. השניים הכירו תקופה לפני כניסתו של רמי ורד לבית האח הגדול.
לימור בת 45, מה שאומר שבינה לבין ורד בן ה 57 הפרש של כ-12 שנים, פער גדול
אבל בהתייחס להפרש בין רמי ללינור בת ה25 זה נראה שונה לחלוטין.
למרות שהשניים ניסו להצניע את הזוגיות שלהם עד כמה שאפשר ולנהל מערכת
יחסים מתחת לרדאר, הם לגמרי ביחד,כאשר כתבים הגיעו ללימור היא אמנם לא הכחישה שהיא
מכירה את רמי אבל ללא אישרה שהם בזוגיות והעדיפה להמתין ליציאה של רמי מבית האח הגדול!
בהפקה שכמובן ראו את העניין והסקרנות של הצופים אחרי המידע שחשף רמי בפני
ליאור כלפון, החליטו להכניס את לימור לבית האח הגדול?!
איך יגיב רמי ורד ולינור שיראו אותה נכנסת לתוך הבית?!
הדרמה והחשיפה מהשעות האחרונות!! נכנסת??
.



תגובה 1:

  1. איך החזרתי את בעלי הגרוש בעזרת כישוף האהבה של ד"ר אלאבה... שמי איזבלה איתן. כשקראתי את העדות באינטרנט על איך ד"ר אלאבה, זורק הכישוף הבהיר והחזק ביותר עוזר להחזיר בעל מתגרש, מאהב. תהיתי איך זה יכול להיות נכון, כי רבים איכזבו אותי בעבר ללא כל תוצאה. פשוט שחררתי את הפוסט והסתובבתי בפורום. בהודעתי שוב תחת, מישהו פרסם ואמר זורק כישוף מאומת. אחרי שהיא קראה את הדואר, זה היה אותו אדם ד"ר. אלאבה שהיא דיברה עליה. אז אין לי ברירה אלא לבדוק באמת איך הוא עובד. הייתי הרוסה לגמרי כשבעלי האהוב עזב אותי. זה היה כאילו כל העולם שלי נעלם ביגון ובכאב. אני יודע שזה נשמע מוזר, אבל מבין כל מטילי הקסמים שיצרתי קשר, הוא היחיד שהשאיר בי את הרושם שאני כל כך נכון ואמין. יותר מדבריו, הוא החזיר את בעלי והגשים את כל משאלותיי. הוא נאמן עכשיו, הוא שם לב אליי, הוא מציע לי פרחים בכל יום ראשון, ולעתים קרובות אנחנו יוצאים לקולנוע ולמסעדה. בעלי בא אליי והתנצל על העוול שעשה והבטיח שלעולם לא יעשה זאת שוב. מאז הכל חזר לקדמותו. אני ומשפחתי חיים שוב יחד באושר. אני אהיה אסיר תודה לנצח שהפכתי את חיי מהגיהנום לגן עדן! אני מאמין שמי שצריך עזרה צריך לבוא אליו לעזרה. שאלוהים ימשיך להשתמש בך כדי להציל את הפרידה. כל מי שיש לו בעיות זוגיות, בעיות גירושין, מאהב אבוד או בעיות זוגיות כלשהן, ניתן לפנות אליו (dralaba3000@gmail.com). או WhatsApp/Viber him דרך +1(425) 477-2744

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...