יום שבת, 30 בינואר 2021

חצי מיליון שקל לא עזר!! לא תאמינו למה באמת דניאל גרינברג סירבה לאח הגדול?!

זה היה ממש קרוב אלה שבסוף דניאל גרינברג לא תהיה דיירת
העונה באח הגדול, למרות שהמעריצים חיכו והצופים כבר ניסו לנחש לאיזה
דיירים דניאל תתאים ולמי פחות, מי שהחליט לוותר על התענוג היא דניאל
גרינברג אחרי שהוצע לה סכום מטורף שנאלצה לסרב לו מסיבה מפתיעה למדי,
המעריצים יצטרכו להמתין עוד קצת.




ראינו אותה צועדת על השטיח בעבר שנכנסה לבית האח הגדול, גם בפעם הקודמת
זה היה בכניסה השנייה של הדיירים, הכניסה לאח הגדול קידמה אותה מאוד ונראה
שהדבר העיקרי היה אחרי שיצאה הוא הזוגיות עם אייל גולן, בהמשך התחתנו והביאו
יחד בת לעולם לפני מספר חודשים, החוויה של דניאל בתוך הבית הייתה טובה והשאיר לה
טעם של עוד.


בהפקה שמרו איתה על קשר לאחרונה הציעו לה להיכנס לתוך הבית במהלך משימה עבור
סכום של 250 אלף שקל, הדבר לא יצא לפועל ובהפקה החליטו ללכת על כל הקופה ולהכניס
את דניאל בתור דיירת רגילה בכניסה השנייה, הצדדים ניהלו משא ומתן רציני ואפילו
הציעו לדניאל את הסכום המטורף 550 אלף שקל עבור ההסכמה שלה.
לאור התקופה הלא פשוטה, סגירת התרבות לאייל גולן הסכום אכן קרץ לדניאל שהתלבטה
להיכנס לתוך הבית בתור דיירת, אפילו אייל גולן היה מודה להצעה והנושא נשקל
ברצינות, אלה שלפתע אחרי הידיעות על כך שדניאל נכנסת לאח הגדול ואפילו נחשפו
פרטים על הכניסה שלה לפתע החוזה לא נחתם ודניאל החליטה לוותר על ההזדמנות
להיכנס בעונה הנוכחית, ייתכן שנראה אותה בעונה הבאה!
עכשיו אחרי שהחוזה לא נחתם והכל בוטל נחשפת הסיבה!
לא תאמינו למה דניאל גרינברג לא נכנסת בסוף לאח הגדול?!
.



לפי כל הדיווחים בגלל
המצב המשפחתי החדש
שהפכה לאמא,היא ויתרה!

תגובה 1:

  1. איך החזרתי את בעלי הגרוש בעזרת כישוף האהבה של ד"ר אלאבה... שמי איזבלה איתן. כשקראתי את העדות באינטרנט על איך ד"ר אלאבה, זורק הכישוף הבהיר והחזק ביותר עוזר להחזיר בעל מתגרש, מאהב. תהיתי איך זה יכול להיות נכון, כי רבים איכזבו אותי בעבר ללא כל תוצאה. פשוט שחררתי את הפוסט והסתובבתי בפורום. בהודעתי שוב תחת, מישהו פרסם ואמר זורק כישוף מאומת. אחרי שהיא קראה את הדואר, זה היה אותו אדם ד"ר. אלאבה שהיא דיברה עליה. אז אין לי ברירה אלא לבדוק באמת איך הוא עובד. הייתי הרוסה לגמרי כשבעלי האהוב עזב אותי. זה היה כאילו כל העולם שלי נעלם ביגון ובכאב. אני יודע שזה נשמע מוזר, אבל מבין כל מטילי הקסמים שיצרתי קשר, הוא היחיד שהשאיר בי את הרושם שאני כל כך נכון ואמין. יותר מדבריו, הוא החזיר את בעלי והגשים את כל משאלותיי. הוא נאמן עכשיו, הוא שם לב אליי, הוא מציע לי פרחים בכל יום ראשון, ולעתים קרובות אנחנו יוצאים לקולנוע ולמסעדה. בעלי בא אליי והתנצל על העוול שעשה והבטיח שלעולם לא יעשה זאת שוב. מאז הכל חזר לקדמותו. אני ומשפחתי חיים שוב יחד באושר. אני אהיה אסיר תודה לנצח שהפכתי את חיי מהגיהנום לגן עדן! אני מאמין שמי שצריך עזרה צריך לבוא אליו לעזרה. שאלוהים ימשיך להשתמש בך כדי להציל את הפרידה. כל מי שיש לו בעיות זוגיות, בעיות גירושין, מאהב אבוד או בעיות זוגיות כלשהן, ניתן לפנות אליו (dralaba3000@gmail.com). או WhatsApp/Viber him דרך +1(425) 477-2744

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...