יום שבת, 30 בינואר 2021

וואו הלם!! הדייר "המודח" מבית האח הגדול הוא יהודה יצחקוב!! ג'וזי בוכה ולא מאמין!!

הדיירים בהלם ולא מעכלים,בזמן שהדיירים חשבו
שהדיירים מועמדים להדחה וההצבעה על ידי הצופים, במהלך
המשדר הם התבשרו שהם אלה שצריכים להעמיד להדחה ולהכריע
מי יהיה הדייר שמודח,מה שהם לא יודעים שכבר בראשון בערב נראה
את אותו דייר שהודח חוזר למשחק!




כזאת הדחה לא הייתה,הדיירים היו בהלם ששמעו מהמנחים שהם אלה צריכים
להדיח, הדיירים כמובן את ההזדמנות להדיח את אחד הדיירים הבולטים של
העונה,כאשר שאר הדיירים בהלם ולא מאמינים שזה באמת קורה!!
הדיירים החליטו ברוב קולות להדיח את יהודה,מה שלא הפציע את הצופים.
יהודה היה נראה בשוק אבל בהחלט קיבל את ההדחה.



אלה מיד אחרי שדיבר עם המנחים הם הודיעו על כך שהוא לא מודח,יהודה היה נראה
שמח במיוחד והופתע מאוד, אמנם בתוך הבית הרגישו שהולך להיות משהו מוזר.
יהודה אפילו רמז על כך שלדעתו תהיה הדחה לא אמיתית ואותו דייר יחזור.
ואכן זה מה שהולך לקרות,יהודה נכנס לסוויטה עד כניסת הדיירים החדשים!
אלה שהדרמה האמיתית התרחשה בתוך הבית! הדיירים לא האמינו וגם כרגע לא מאמינים
שיהודה הודח מהמשחק,הדיירים לא מעכלים שהם אלה שהדיחו את יהודה
שבוודאי יראה את כל ההתנהלות והחגיגות מחוץ לבית בסוויטה.
מי שלקח קשה את ההדחה וצריך למצוא את עצמו עד החזרה של יהודה הוא ג'וזי,
שנראה בהלם מוחלט ובכה כאשר יהודה יצא מהבית כאשר
הוא נראה לא מאמין,חלק מהדיירים ניסו להתאפק ולא חגגו וחלק שמחו
רגעי הדרמה אחרי ההדחה!ג'וזי בהלם חלק מהדיירים חגגו!
.:




תגובה 1:

  1. איך החזרתי את בעלי הגרוש בעזרת כישוף האהבה של ד"ר אלאבה... שמי איזבלה איתן. כשקראתי את העדות באינטרנט על איך ד"ר אלאבה, זורק הכישוף הבהיר והחזק ביותר עוזר להחזיר בעל מתגרש, מאהב. תהיתי איך זה יכול להיות נכון, כי רבים איכזבו אותי בעבר ללא כל תוצאה. פשוט שחררתי את הפוסט והסתובבתי בפורום. בהודעתי שוב תחת, מישהו פרסם ואמר זורק כישוף מאומת. אחרי שהיא קראה את הדואר, זה היה אותו אדם ד"ר. אלאבה שהיא דיברה עליה. אז אין לי ברירה אלא לבדוק באמת איך הוא עובד. הייתי הרוסה לגמרי כשבעלי האהוב עזב אותי. זה היה כאילו כל העולם שלי נעלם ביגון ובכאב. אני יודע שזה נשמע מוזר, אבל מבין כל מטילי הקסמים שיצרתי קשר, הוא היחיד שהשאיר בי את הרושם שאני כל כך נכון ואמין. יותר מדבריו, הוא החזיר את בעלי והגשים את כל משאלותיי. הוא נאמן עכשיו, הוא שם לב אליי, הוא מציע לי פרחים בכל יום ראשון, ולעתים קרובות אנחנו יוצאים לקולנוע ולמסעדה. בעלי בא אליי והתנצל על העוול שעשה והבטיח שלעולם לא יעשה זאת שוב. מאז הכל חזר לקדמותו. אני ומשפחתי חיים שוב יחד באושר. אני אהיה אסיר תודה לנצח שהפכתי את חיי מהגיהנום לגן עדן! אני מאמין שמי שצריך עזרה צריך לבוא אליו לעזרה. שאלוהים ימשיך להשתמש בך כדי להציל את הפרידה. כל מי שיש לו בעיות זוגיות, בעיות גירושין, מאהב אבוד או בעיות זוגיות כלשהן, ניתן לפנות אליו (dralaba3000@gmail.com). או WhatsApp/Viber him דרך +1(425) 477-2744

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...