יום רביעי, 31 במרץ 2021

צודק או לא?! הדרמה סביב ההופעה של זהבה בן בקיסריה! מה אמרגנה לשעבר ביקש?!

זהבה בן שזכתה העונה באח הגדול, מקבלת אהבה
בכל מקום, קולגות שלה מהתחום מפרגנים לה וגם עזרו לה
בגמר כאשר ביקשו מהמעריצים שלהם לבחור בה, זהבה ממשיכה
לקבל תמיכה גם אחרי שיצאה מהבית בתור המנצחת והיא לא מצליחה
לעכל את הבשורה הטובה!





אלה שלא הכל עבר חלק, מי שבוודאי זוכר בתחילת העונה אמרגנה לשעבר
של זהבה בן התראיין לפני כמה ימים לתוכנית הרדיו של אסי הג'וקר ב-104.5FM, 
אלי בנאי אמרגנה לשעבר אז התייחס לכניסה של זהבה בן לבית האח הגדול ואמר
אז שהיא לא תשרוד יותר משבועיים והיא תעזוב בעצמה את הבית, מה
שכמובן לא קרה וזהבה ניצחה.



בימים האחרונים התראיין אלי בנאי שוב לתוכנית הרדיו וניסה להצדיק את 
דבריו: "היא בעצמה אמרה שהיא לא תחזיק מעמד, אני יכול רק לשמוח. ראיתי זהבה אחרת,
רגוע. החיים השתנו."
אמרגנה לשעבר מפרגן לזהבה ועל ההצלחה שלה אלה במקביל במהלך אותו ראיון הוא 
גם מציב לה אולטימטום מה שעורר סערה גדולה ברשת.
במהלך הראיון אמר: "אני בניתי את הדבר הזה, השקעתי את החיים שלי על הדבר הזה
שנקרא זהבה בן ואני חושב שמגיע לי את זה." הוא הוסיף וטען: "אם לא יתנו לי את
הכבוד שמגיע לי, שיהיה להם בהצלחה וזהו".
מתברר שאמרגנה לשעבר של זהבה, אלי לא מתכוון לוותר לזהבה
על דבר מאוד חשוב בעיניו והציב לה אולטימטום במהלך הראיון!!
זהבה תסכים לתנאי שאלי הציב עבורה?! הדרמה מסתבכת!
.



אלי דורש מזהבה
להיות במאחורי הקלעים
בהופעה בקיסריה!

2 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  2. שמי איזבלה איתן, טופס, תל אביב-יפו לאחר 12 שנות נישואים, בעלי ואני היו מריבות בצורה כזו או אחרת עד שלבסוף עזב אותי ועברנו לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שחיי נגמרו והילדים שלי חשבו שלעולם לא יראו את אבא שלהם יותר. ניסיתי להיות חזק רק לילדים אבל לא הצלחתי לשלוט בכאבים שמייסרים את ליבי, לבי התמלא צער וכאבים כי הייתי ממש מאוהב בבעלי. כל יום ולילה אני חושב עליו ומאחל תמיד שהוא יחזור אליי, הייתי ממש נסער ונזקקתי לעזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע שד"ר אלאבה יכול לעזור לאקס שלי לחזור במהירות . אז הרגשתי שאני צריך לנסות אותו. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות אחר כך בעלי התקשר אלי באמת ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי והילדים, כל כך מדהים !! אז ככה הוא חזר באותו יום, עם המון אהבה ושמחה, והוא התנצל על הטעות שלו והכאב שהוא גרם לי ולילדים. הנישואים שלנו היו חזקים מבעבר, הכל בזכות ד"ר אלאבה. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אלאבה היה מכשף אמיתי ועוצמתי. אני תמיד אתפלל שהוא יחיה הרבה זמן כדי לעזור לילדיו בעת צרה, אם אתה כאן ואתה זקוק ל בחזרה לשעבר או שבעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה יותר, פנה עכשיו לגלגל האיות החזק הזה. הנה דוא"ל יצירת הקשר שלו בכתובת: {dralaba3000@gmail.com} או העבר לו WhatsApp דרך איש הקשר שלו למטה +2349071995123 תודה לך ד"ר ALABA.

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...