יום רביעי, 31 במרץ 2021

כבר לא מכחישים?! דניאל מהאח הגדול חושף את הזוגיות עם קארין עליה?!

בימים האחרונים הנושא שכולם דיברו עליו בתחום
הבידור הוא המפגש המפתיע הין דניאל לקארין
בבית קפה,פגישה שלא השאירה הרבה מקום לספק בכך
שמתפתח בניהם משהו, קארין שרמזה במהלך צילומים לקמפיין
שזה לא מה שכולם חושבים ,האם דניאל זה שחשף את האמת?!




דניאל שהפתיע את כולם בבית האח הגדול ואמנם נכנס עם הדיירים 
החדשים אבל הצליח להגיע כמעט לגמר העונה, מנסה להנות מדק' 
התהילה שיש לו, דניאל עורך דין במקצועו וחובב סקי, נהנה מאוד
לקבל את תשומת הלב ומנסה להצליח בתחום החדש שאליו
נחשף ונראה שהוא לגמרי נהנה!

דניאל חתם בסוכנות הדוגמנות של רוברטו,לין חתם ייצוג ב-"Divided",
מדובר בסוכנות בת של רוברטו, כאשר קארין עליה חתומה גם היא 
בסוכנות של רוברטו, מה שאולי גרם להם להתקרב מחדש?!
דניאל מנסה להיפתח לתחום החדש ונראה לגמרי פתוח להצעות בתחום 
מה שאולי יוביל עליו על עוד פרסומים בעתיד הקרוב, הפגישה 
עם קארין גרמה לסערה גדולה כאשר מצד אחד עלו הכחשות מצדה 
לגבי קשר רומנטי שמתפתח בניהם ומנגד לא מעט שמועות על 
מה שקורה שם בניהם, ומה חושב על כך דניאל שעד כה העדיף
לא להגיב ולא לחשוף את מה שקורה בניהם!!
דניאל וקארין מסתירים זוגיות מכולם?! חשף בטעות שהם ביחד?!
.:



2 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  2. שמי איזבלה איתן, טופס, תל אביב-יפו לאחר 12 שנות נישואים, בעלי ואני היו מריבות בצורה כזו או אחרת עד שלבסוף עזב אותי ועברנו לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שחיי נגמרו והילדים שלי חשבו שלעולם לא יראו את אבא שלהם יותר. ניסיתי להיות חזק רק לילדים אבל לא הצלחתי לשלוט בכאבים שמייסרים את ליבי, לבי התמלא צער וכאבים כי הייתי ממש מאוהב בבעלי. כל יום ולילה אני חושב עליו ומאחל תמיד שהוא יחזור אליי, הייתי ממש נסער ונזקקתי לעזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע שד"ר אלאבה יכול לעזור לאקס שלי לחזור במהירות . אז הרגשתי שאני צריך לנסות אותו. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות אחר כך בעלי התקשר אלי באמת ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי והילדים, כל כך מדהים !! אז ככה הוא חזר באותו יום, עם המון אהבה ושמחה, והוא התנצל על הטעות שלו והכאב שהוא גרם לי ולילדים. הנישואים שלנו היו חזקים מבעבר, הכל בזכות ד"ר אלאבה. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אלאבה היה מכשף אמיתי ועוצמתי. אני תמיד אתפלל שהוא יחיה הרבה זמן כדי לעזור לילדיו בעת צרה, אם אתה כאן ואתה זקוק ל בחזרה לשעבר או שבעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה יותר, פנה עכשיו לגלגל האיות החזק הזה. הנה דוא"ל יצירת הקשר שלו בכתובת: {dralaba3000@gmail.com} או העבר לו WhatsApp דרך איש הקשר שלו למטה +2349071995123 תודה לך ד"ר ALABA.

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...