יום שלישי, 25 במאי 2021

אדל תוקפת את העוקבים שטוענים שבעלה בוגד בה: "אני לא אישה נבגדת!" ואיזה יוצא ריאליטי עקץ אותה?!

אדל בספלוב ובעלה מאץ' עבד ממשיכים לעורר עניין בריאליטי
זוג מנצח, בפרק הקרוב הזוגות צפויים להתמודד מול משוכה לא פשוטה
ויצטרכו לענות על השאלות הקשות כאשר הם מחוברים למכונת אמת, במהלך
אותה משימה שיתף מאץ' עבד שאדל היא לא האהבה הכי הגדולה בחייו, זה הספיק
לגרום לתגובות רבות וקשות כאשר חלקם טענו שמאץ' בוגד באדל!



אדל החליטה לא לשתוק מול כל התגובות הקשות שקיבלה היא החליטה להגיב
והעלתה במיוחד פוסט: "חשבתי המון להגיב או להגיב על מה שקורה בשעות האחרונות 
ברשתות החברתיות, לא יודעת למה התגובות שלכם צבטו לי בלב לא אשקר. סמרטוט אני לא, 
התחתנתי בשביל הכסף גם לא, אני לא אישה מושפלת ולא אישה נבגדת. אני אישה אוהבת".
אדל המשיכה וכתבה: "מאחורי הקלעים של המשימה הזאת הגיעו לידיי השאלות והייתי יכולה 
בקלות רבה לפסול את כולן". 



היא המשיכה: "אבל לא, בחרתי להיפתח אליכם, להציג בפניכם את הזוגיות שלי כמו שהיא בלי 
מסכות בלי משחקים, אולי עשיתי טעות ואולי לא, אבל אני לא מצטערת על כלום", אדל הוסיפה:
"לא סתם בחרתי להתחתן ולהילחם על בעלי כי אין בעל כזה בעולם. אני האהבה הכי גדולה שלו 
ויודעת את זה. אחרי שייה. ושום טלוויזיה, פוליגרף משימת חידון לא ישנו את מה שיש בינינו".
אדל הוסיפה וחיזקה את בעלה: "לכל האנשים שידם קלה על המקלדת, אתם לא יודעים מה קורה 
בין בני זוג בחדרי חדרים, אבל מה שקורה אצלנו מעורר השראה ואני גאה שבשמונה שנות 
זוגיות הגענו לזוגיות שיש לנו היום."
למרות הדברים שכתבה היא המשיכה לקבל תגובות קשות ובניהם של יוצא ריאליטי
הישרדות שהגיב לה: "'כל מי שידם על המקדלת' מתתת חבל שלא שמרתי את כל המילים הרעות 
והמגעילות שרשמת עליי בגלל תוכנית טלוויזיה יצבועה… תגידי את העמת, את מתה על זה 
שמדברים עלייך שום כאב או כעס אין בך, רק רצון לעוד דקה…. דוחה אני לעומתך לא אשכח…"
לא תאמינו מי יוצא הריאליטי שיצא נגד אדל בספלוב?!
.



מדובר בנתי שדה 
שהשתתף בהישרדות!

תגובה 1:

  1. אדל אל תייחסי למה שאומרים העולם הזה אכזר הכל נוהע מקינאה רואים בעלך אוהב אותל מאחלת שתהיי מאושרת

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...