יום שלישי, 25 במאי 2021

בבעיות כלכליות?! טהוניה רובל חושפת את הקשיים אחרי הגירושים: "הסיוט שלא אוכל לקנות אוכל לילדה!"

טהוניה רובל שכולם מכירים אותה בתור הזוכה הגדולה
של האח הגדול חשפה לפני לא הרבה זמן סיפור לא פשוט,
במהלך תחקיר שנעשה עליה שיתפה רובל טראומה שהייתה
גדולה כאשר עברה הטרדה מי*נית, אלה שהסיפור הגדול הנוסף
שחשפה באותו תחקיר הוא שטהוניה ויניב בן משה היו במהלך פרידה.




במהלך התחקיר היא חשפה את הפרידה ושיתפה את הקשיים שלה על כך
שהיא מגדלת את בתה אלה שהיא שלמה עם המצב, מאז אותו תחקיר
טהוניה עברה הרבה,היא עזבה את הדירה המשותפת שהייתה לה וגם ליניב,
ועברה לגור בדירה אחרת בראשון לציון שם היא מגדלת את בתה.
מתברר שגם כיום היא עוברת ימים לא פשוטים וחושפת לראשונה בתוכנית
הבוקר של ניב רסקין את החרדיות הכלכליות שבהם היא הייתה.


טהוניה החליטה לחשוף באומץ את מה שהיא עברה וגם עוברת היום: "זה מפחיד להיות
אם חד הורית ולנהל כלכלה של בית וילדה", היא חשפה את הקשיים שהיא נמצאת:
"פתאום את מבינה שיש לך בעיות כלכליות. בסוף, אני תמיד נופלת על הרגליים".
כאשר נשאלה האם יש לה סיוטים מכך שיתפה: "שאגש לסופר פארם ולא אוכל 
לקנות מטרנה לילדה. זה מפחיד. ברוך השם זה לא קרה, מסתדרים עם מה שיש."
טהוניה גם שיתפה במשבר שחוותה אחרי הלידה: כשטליה נולדה תפסתי אותה,
הסתכלתי ואמרתי 'מה זה הדבר הזה? מה אני הולכת לעשות עם הדבר הזה?.
ואז, הבנתי בתוך תוכי שאני צריכה לטפל בה ולגדל אותה."
טהוניה משתפת גם בכך שחייה השתנו לחלוטין אחרי שהפכה לאמא: "אני לא יכולה
לצאת מתי שבא לי, לא יכולה ללכת להתאמן מתי שבא לי."
טהוניה חושפת לראשונה את התקופה הלא פשוטה שעברה
אחרי הגירושים הדילמה הכלכלית! והאם היא רוצה זוגיות חדשה?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...