יום חמישי, 29 ביולי 2021

שוב בכאסח?! אחרי העקיצה של גל גברעם ליהודה! אלמוג יוצאת נגד גל גברעם וגורמת לסערה!

הקרב בין גל גברעם ואלמוג חדד שתיהן יוצאות האח
הגדול בעונה הקודמת מחריף, העימותים שהחלו בין גברעם
ליהודה בתוך בית האח הגדול, היה נראה שהסתיימו אחרי משדר
הגמר אלה נראה שהתחדשו מאחורי הקלעים ועכשיו הכל נחשף ,
כאשר התגובות לסערה סביבן לא נעימות!




צופי האח הגדול ראו את הריבים והעקיצות בין יהודה לגל גברעם, אלה
שכולם חשבו שזה יהיה מאחוריהן, זה לא ממש קרה,כאשר גל נשאלה
על יהודה היא ענתה בעקיצה: "הוא התבכיין לחברים שלו שלא הזמנתי
(ליום הולדת). חבל על יהודה," היא הוסיפה: "בכל פעם שאני מדברת עליו
אני מרימה לו את הרייטינג, ולא בא לי".

יהודה מתברר כך לפי אלמוג בת זוגתו לא מעוניין בריבים ולמרות בקשות מצד
המעריצים וגם מצדה של אלמוג להגיב לטענות של גל הוא החליט לשמור על
שתיקה ולא להתייחס,אלה שאלמוג החליטה להגיב בעצמה וגרמה לסערה
גדולה: "מצחיק אותי כל הקראש האובססיבי הזה על הבן זוג שלי. רציתי שיהודה
יגיב לזה אבל הוא לא בעניין של לריב עם בת 20" היא ממשיכה: "אני לא אשתוק
בטח לא כשזה נוגע לבן זוג שלי, חשוב לי לשים סוף לשקרים המתמשכים של גל."
אלמוג הוסיפה: "לצערה יהודה לא התבכיין וגם לא התעניין ביום הולדת שלה.
כנראה שהכניסה לאח עושה לה פלאשבקים וחבל . האח מאחורינו וגם היא האמת".
אלמוג טוענת שהיא יכולה להוכיח וכל הטענות של גל הן שקרים,
התגובות לסערה מצד המעריצים הגיעו מיד כאשר החלו ויכוחים בין תומכי
יהודה ואלמוג לבין גל גברעם!!
ואיך הגיב לבסוף יהודה לסערה?! יצא בחריפות נגד גל?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...