יום רביעי, 28 ביולי 2021

חוזר ובגדול!! אליאב אוזן מהאח הגדול חוזר למסך בריאליטי מפתיע!!

אליאב אוזן יוצא האח הגדול חוזר למסך הפעם
בריאליטי אחר וזה אחרי תקופה ארוכה שנעלם מהמסך
ומהתעשייה, אליאב החליט להגיד כן ובקרוב נראה אותו
על המסך שוב פעם ומדובר בריאליטי מפתיע במיוחד!!
איך תגיב על כך האקסית דנית גרינברג?!




מאז שיצאמבית האח הגדול, אליאב אוזן היה מחוזר לא מעט על ידי תוכניות
ריאליטי לרוב הוא סירב, הוא השתתף בזוג מנצח עם מי שהייתה אשתו דנית 
גרינברג, כיום הם גרושים וכל אחד המשיך לדרכו, דנית נמצאת בזוגיות יציבה
והיא כבר מאורסת לבן זוגה ואילו אביחי מתמקד בתחום שהוא אוהב וזה לקעקע 
אנשים ובנוסף הוא היה במספר קשרים עם נשים אלה שלפחות כרגע אליאב
שומר בדיסקרטיות על מצבו הזוגי ולא חושף זאת.

אליאב שפחות אוהב מצלמות הפתיע את כולם שאמר כן למפיקי התוכנית, 
בקרוב מאוד חוזר על המסך, לפי הדיווחים המשא ומתן לא היה ארוך בסופו
אליאב החליט הפעם ללכת על זה ובקרוב נראה אותו על המסך.
מי שבוודאי הופתעה מההחלטה היא האקסית דנית שאין לה כל קשר עם 
אליאב והם לא מדברים בכלל כיום,אליאב החליט לעשות דברים בשביל
עצמו ובמקביל לקריירה שלו הוא החליט גם להתרכז בעצמו ולחזור 
למסך אחרי תקופה ארוכה מה שבוודאי יגרום לעניין רב ברגע שזה יקרה!
אליאב מפתיע את כולם!!
לא תאמינו לאיזה ריאליטי מצטרף אליאב אוזן?!
.:



לפי הדיווחים 
מדובר בנינג'ה 
ישראל!

תגובה 1:

  1. שלום חבר נפגעתי ושבור לב כשקרה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. DR APATA. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: drapata4@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...