יום רביעי, 28 ביולי 2021

הלם!! מאיה בצלאל בחזית מול הדייר הכי רגוע תמיר ורדי: "מתייפייף!"

תמיר ורדי שמול כל הדיירים הוא הכי רגוע ושקט
בעימות ראשון מול מאיה בצלאל! העימות המפתיע תפס
את הדיירים לא מוכנים בזמן שכולם רגילים לריבים בעיקר
עם אורן חזן מול מאיה בצלאל ומול ציפי,תמיר מוצא את עצמו 
בתוך ריב! מה בדיוק קרה בניהם?!




אם אתם צופים בערוץ 26 בוודאי ראיתם את הריב בין אורן חזן לבין 
מאיה בצלאל, אלא שמאיה לא ממש אהבה לראות שחלק מהדיירים 
שותקים ולא מגיבים,מאיה פנתה בהאשמות לתמיר ורדי על כך שהוא לא לוקח 
צד בריב וקראה לו "מתייפייף". 
ורדי בשיחה עם חלק מהדיירים בחצר יצא נגד התנהגותה של מאיה: 
 "התייפייפות את קוראת לזה? מצלמה אליי. אני מתייפייף ואני גאה".

תמיר המשיך להגיב בחריפות נגד מאיה וטען בפניה: "את מעמידה אותי במצב 
לא נעים? למה? אני לא מצפה שאף אחד מפה, אם אני אריב עם מישהו, יעמוד לצידי. "
תמיר המשיך ואמר: "אתם יוצאים לא טוב, אתם מתפייפים, אתם חושבים שתגיעו לניצחון. 
מה זה? מה ששנוא עלייך אל תעשה לחברייך. "
תמיר משתף במה שהוא ראה בריב בין מאיה לאורן: "אני לא ראיתי אלימות פה, יכול להיות 
שהקווים האדומים שלי שונים."
תמיר יוצא בחריפות וטוען שזה מה שהוא ראה בריב בניהם וזה לא נכון 
לדבר עליו בצורה שכזו!
הדיירים הופתעו לראות את תמיר מגיב בצורה כזאת ועוד נגד מאיה!!
הדרמה מסתבכת בתוך בית האח הגדול!!
תמיר יוצא נגד מאיה בצלאל!!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...