יום רביעי, 28 ביולי 2021

טיטי וג'קו מתקרבים באח הגדול?! טיטי חושפת את הבן זוג: "אני מקווה שהוא מחכה לי בחוץ"

בימים האחרונים עלה פרומו שבו נראה ג'קו
מגיע לראות את טיטי בתוך חדר המשימות שם 
היא המתינה עד שתבריא לחלוטין, מי שהגיע לשוחח 
איתה הוא חברה הטוב ג'קו, הקשר בניהם הלך והתחזק 
בימים האחרונים והופסק אחרי שטיטי הועברה לטיפול בבית חולים!




טיטי כאמור חשה כבר יותר טוב, הקשר בינה לבין ג'קו גם המשיך איפה 
שהפסיק והם שוב התקרבו, לפי הפרומו מדובר בסיפור אהבה גדול,
ג'קו משתף ברגשות שלו ועד כמה טיטי חשובה עבורו!
ואילו טיטי משדרת גם היא כמה ג'קו חשוב לה אבל האם הסיפור הזה 
מוכר לכם?!

רק בעונה שעברה ראינו את הקשר של רמי ורד ולינור סביניק נרקם בתוך
בית האח הגול על המסך זה היה נראה הרבה מעבר לחברות טובה, לינור
הראתה סימנים וכך גםרמי ורד, בתוך הבית הם הבינו שאולי זה לא נראה טוב,
והם אמרו לכולם שהם רק חברים טובים,אחרי שנגמרה העונה רמי ורד זעם
על ההפקה שהם ערכו זאת בצורה שזה יראה שרמי ורד ולינור רוצים קשר 
אמיתי וזה בזמן שרמי ורד היה בזוגיות.
טיטי שנמצאת בזוגיות לפני האח הגדול משוחחת על כך לראשונה טיטי משתפת
את מירי,אור ומאיה על בן הזוג שמחכה בחוץ ועל מה שנראה כלפי חוץ
ואומרת: "אני מקווה שהוא מחכה לי בחוץ".
האם באמת ג'קו וטיטי מתקרבים או שמדובר בעריכה?!
מה טיטי חושבת על הקשר הקרוב לג'קו והאם תוותר על בן זוגה?!
.



תגובה 1:

  1. שלום חבר נפגעתי ושבור לב כשקרה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. DR APATA. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: drapata4@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...