יום שלישי, 28 בספטמבר 2021

לא מסתתרים! בן נדל מחתונמי חושף את בת הזוג החדשה! מזהים?!

בן נדל ומנור הכירו מתחת לחופה בחתונה ממבט ראשון,
כולם היו בטוחים בהתחלה שהם לגמרי מתאימים אלה ככל
שחלפו הפרקים והם חזרו מירח הדבש הבעיות החלו לצוף ולהתגלות,
כאשר החוסר יכולת למצוא דירה משותפת נראה שגם להכריע שהם
לא מתאימים, נדל החליט בפגישה עם המומחים לבקש לסיים את התהליך.




למרות הרצון של מנור כן להמשיך ולנסות בכל זאת, בן החליט לסיים הכל ,
ומנור לקחה זאת בצורה קשה יותר ממנו.
עכשיו שאנחנו שנה אחרי הצילומים ישנם כבר כמה התפתחויות במהלך ראיון שנתן
בן למאקו הוא שיתף בזוגיות החדשה: "הכרנו בשידוך. אני מכיר את אחותה,
היא סיפרה לה עליי ואז היא פנתה אליי בעצמה. היא בחורה מדהימה, מדהימה, מדהימה."


בן ממשיך להרעיף אהבה על בת זוגתו ומשתף: "אני עם האדם הנכון, כלומר הנכון לי
שנותן לי את הביטחון ואת ההרגשה שהכל בסדר. אנחנו ביחד ואנחנו מתקדמים. אין לחץ,
אבל כבר נורא מעניין אותי איזה מין אבא אני אהיה."
בן ניסה לאורך כל התקופה האחרונה להסתיר את זהותה של בת זוגתו אלה שכעת
הם תועדו מבלים ביחד ובן שנראה מתועד היה מעט מופתע,בת זוגתו שעד כה
כאמור לא תועדה נחשפת לראשונה וגם פרטים ראשונים שלה נחשפים!
בן שעד כה ניסה להסתיר את הקשר לא ממש הצליח!
מאז הם נראו בעוד מספר מקומות ביחד ונראה שהם יותר לא מסתתרים!
לא תאמינו מי בת הזוג של בן נדל?! מצליחים לזהות אותה!
נחשפים ביחד! מפתיע!!
.



מה חשבתם על הרגע
המשותף הנה גם כאן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...