יום שלישי, 28 בספטמבר 2021

המעריצים בחזית מול תמיר ורדי מהאח הגדול: "תתבייש לך! לא שווה התייחסות!"

תמיר ורדי שהגיע לגמר האח הגדול והפסיד לאורן חזן
שזכה העונה, חזר במהירות לשגרה וכבר יממה אחרי
הגמר לקח את ילדיו למסגרות הלימוד, תמיר נפגש
עם משפחתו והשלים פערים, אלה שמעריצים רבים
של תמיר טוענים שהוא שכח אותם.




בזמן שדיירים רבים שיצאו מבית האח הגדול עלו בלייב למעריצים
או הגיבו להם ואמרו תודה על התמיכה, בקבוצה של תומכי תמיר:
"האמת בלתי מנוצחת" היו כאלה שהגיבו נגד התנהלותו של תמי
אחרי הגמר,אחד המנהלים בקבוצה כתב: "הוא הוליך את כולנו שולל!",
מנהל נוסף כתב: "בזמן שכל הדיירים שיצאו העונה וגם בעונות קודמות
מפרגנים ומחבקים את התומכים שלהם,אנחנו לא קיבלנו יחס בכלל".

בהמשך נכתב על ידי אותו מנהל: "בזמן שדיירים אחרים עושים לייבים,
שולחים סרטונים ומדברים בקבוצות,לא זכינו למילה טובה בפוסט אחד כללי לקבוצה.
זה שלו וזה מה שהוא בחר".התומכים של תמיר שפירגנו לו לאורך כל העונה חלקם התאכזבו מההתנהלות,
אחת מהן כתבה בחריפות: "שחקן בשקל !!! לא שווה התייחסות! תתבייש תמיר ורדי".
התגובות הלא נעימות הגיעו לתמיר ורדי שהופתע לחלוטין, החליט להגיב
אחרי בקשות רבות ולפי כמה תגובות הם טענו שהתחמק מלתת תשובה אמיתית:
"אין לי פייסבוק כרגע. הפייסבוק שלי אין לו גישה. וכל מה שאני כותב
מהאינסטגרם אוטומטית עובר לפייסבוק. "
תמיר המשיך וטען: "אני עדיין מתאושש. ישר נחתתי לילדים. ואני משלים
איתם פערים ותעשו טוב, יהיה טוב. ושוב לא הייתה לי שום כוונה רעה.
פשוט גם חג, גם יצאתי. "
תומכים רבים שהוא התחמק מלתת הסבר הגיוני והרשת סוערת כאשר המעריצים
חלוקים בדעות שלהם!!
מה גרם לתומכים להתעצבן מהתגובה של תמיר?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...