יום שישי, 29 באוקטובר 2021

מפתיע!! ג'קי אייזנברג חושף לראשונה האם היה רגע רומנטי עם טיטי באח הגדול?!

ג'קו אייזנברג שהיה העונה דייר באח הגדול, הפך לאחד
הדיירים היותר מפתיעים,רבים חשבו שיגיע רחוק יותר אלא
שג'קו הודח ועורר סערה גדולה וטענות נגד ההפקה כאשר צופים
דרשו להחזיר אותו, מה שבסוף כמובן לא קרה, חודש וחצי אחרי
הגמר ג'קו מדבר על הכל!!




הכניסה של ג'קו לבית האח הגדול הצליחה להרים לו את הקריירה, ג'קו
חזר להופיע ומקים להקה חדשה,אמנם ג'קו כמעט ולא נראה באירועים והשקות,
ג'קו חוזר להופיע ושיתף: "יש הופעות נתחיל בזה, מופע שהוא אקוסטי שהוא
עם גיטרה ופסנתר, עם שירים שלי. גם שירים חדשים וגם ישנים."ג'קו 
שחזר לבמות נשאל אם בעקבות האח הגדול הוא חזר לעניינים ומשמיעים
אותו ברדיו יותר:"לא, לא משמיעים, אולי פה ושם. הלוואי שייצא לי לנסוע
ברכב ופתאום לשמוע את עצמי שם".


למרות זאת הוא נשמע אופטימי לגבי העתיד וההצלחה, גחלק עיקרי מהראיון
התרכז באח הגדול ובעימות מול רומי גיאור,נראה שהמצב שונה בניהם היום:
"פגשתי את רומי לא מעט פעמים אחרי האח. היא כרגע בחו"ל.
אתמול הסתמסתי איתה, אנחנו ביחסים מצוינים," הוא המשיך: "הסתכלנו אחד על
השנייה בחתונה של ציפי רומנו, נפגשנו, צחקנו, חייכנו, התחבקנו".במהלך הראיון 
הוא נשאל גם על חברתו הטובה טיטי: "טיטי זה על הוואן,
איך שהעיניים שלנו נפגשו הבנו כבר שאנחנו נהיה המשענת אחד של השנייה,
אני הייתי זקוק לה מאד, אני יודע שגם היא הייתה זקוקה לי."
אלא שאז הוא נשאל שאלה שהצליחה להפתיע את כולם, לא מעט שמועות
עלו בנוגע לטיב הקשר בין ג'קו לטיטי וזה בזמן שהיא בזוגיות!
איך הגיב ג'קו שנשאל אם היה בניהם משהו רומנטי בתוך האח הגדול?!
צפו בקטע שחשף את הסוד שהסתיר! לחצו כאן למטה לאחר מכן הקטע נפתחל צפייה:



ג'קו טען בתוקף:
לא, לא היה,
וגם לא עבר לי
בראש."

תגובה 1:

  1. אני והאקס שלי נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריוני. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי ​​והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומללה בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף עוצמתי של ד"ר אפטה שעוזר לה כשהיא לא הצליחה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה שמה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך לפנות לשחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להגיע אליו דרך כתובת ה-gmail: drapata4@gmail.com או שאתה יכול להשיג אותו דרך הוויבר/וואטסאפ שלו: +1(425) 477-2744

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...