יום שישי, 29 באוקטובר 2021

מפתיע! השינוי חיצוני המטורף שעשתה פאני בוזגלו מהישרדות?! אוהד אהב?!

פאני בוזגל מככבת בעונה החדשה של הישרדות
ומתברר שהיא התכוננה לרגע הזה, בזמן שאסור לכל המשתתפים
העונה לתת פרטים לגבי מה שקרה על האי ,השינוי שעשתה
בימים האחרונים פאני נותן רמז על כך שהיא התקדמה
מאוד על האי בפיליפינים?!




ההשתתפות עם פאני ביחד עם הגרוש אוהד בוזגלו גורמת כבר
עתה לעניין גדול בזמן ששניהם מופיעים ביחד על המסך,
שניהם צפוים להיפגש לראשונה כאשר אוהד נמצא בבקתה.
פאני שמשתתפת בדוקו ריאליטי הבוזגלוס מקבלת את הבמה הגדולה
ורוצה לקחת את ההזדמנות ולא לפספס.


הישרדות שעלתה לפני שבועות בודדים בעונה החדשה,כבר מייצרת עניין רב,
המשתתפים כולם מבינים את זה ומתחילים כבר כעת למנף את ההצלחה,
בניגוד לאח הגדול שהמשתתפים נהנים מהתהילה רק אחרי שהם יוצאים
מהבית,בהישרדות המשתתפים בבית ונהנים מהתהילה שהם מוזמנים לאירועים
והשקות בזמן שהעונה משודרת, פאני מבינה היטב שהיא בקרוב תצטרך
להגיב לנעשה על האי ותוזמן לאירועים רבים והחליטה לעשות צעד
חיצוני מפתיע מה שגרם ללא מעט תגובות מצד העוקבים המופתעים!
פאני התכוננה היטב לעונה החדשה של הישרדות ובגדול!
הצעד המפתיע שעשתה פאני רגע לפני שהעונה החדשה עולה למסך?!
לא בטוח שתצליחו לזהות אותה אחרי השינוי החיצוני שעשתה!!
לא תאמינו איזה שינוי חיצוני עשתה פאני?!
.



מה חשבתם על הגדלת
השפתיים של פאני? גם
כאן אפשר!!

תגובה 1:

  1. אני והאקס שלי נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריוני. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי ​​והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומללה בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף עוצמתי של ד"ר אפטה שעוזר לה כשהיא לא הצליחה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה שמה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך לפנות לשחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להגיע אליו דרך כתובת ה-gmail: drapata4@gmail.com או שאתה יכול להשיג אותו דרך הוויבר/וואטסאפ שלו: +1(425) 477-2744

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...