יום ראשון, 26 בדצמבר 2021

ג'קי בחזית נגד קובי מהישרדות: "אתה לא בקו הבריאות! אתה לא בשפיות!"

הדרמה סביב ג'קי וקובי מהישרדות רק ממשיכה
להסתבך, נראה שמה שקרה על האי בכלל לא נשאר שם,
לפחות במקרה של ג'קי וקובי שממשיכים לריב ולהתווכח
במקביל לשידור על המסך, עכשיו הם עוברים
להתווכח בוואטאפ של משתתפי העונה!




הכל החל בפוסט שהעלה קובי נגד התנהגותה של ג'קי ועל כך
שלא הגיע לאירוע בר המצווה של בנה.
ג'קי הגיבה בצורה מתונה ולא יצאה מול דבריו של קובי בפוסט
ששיתף ברשת.
אלא שהעניינים התחממו במדורת השבט תוכנית הסיכום שעלתה 
אחרי פרק בהישרדות.
גק'י וקובי החלו לריב ולהתווכח בשידור,השיא היה כאשר קובי החליט
לעזוב באמצע ויכוח של ג'קי ונטש את האולפן.
מתברר שהעניינים מתחממים כבר כמה ימים, ובשיחות בתוך קבוצת
הוואטאפ של משתתפי התוכנית הם מתווכחים.
ג'קי תקפה: :"הפוסטים שלך לא מדגדגים לי תאמין לי הם רק משפילים אותך.. 
אבל אני אישית אומרת: אני לא מוחלת לך, לא סולחת לך, לא אסלח לך גם."
לאחר מכן קובי הגיב: "מהיכן עזות המצח שלך להגיע להצגה שלי. הצגת ילדים, 
כן? בלי ילדייך." לבד. בגפך." הוא המשיך: " לשבת ליד אריאל שלי ובסיום 
ההצגה לפנות אליו ולתרץ את ההתנהגות ההזויה שלך כלפי? הא ג׳קי?".


ג'קי החליטה לתקוף את דבריו של קובי ופתחה מולו בחזית: "עכשיו אני 
מבינה באמת שאתה לא בקו. באמת באמת. אתה לא בשפיות ואני 
דנה אותך לכף זכות. בריאות איתנה!"
השורדים בקבוצת הוואטאפ היו בהלם מהעימות ולא
הצליחו להרגיע את הצדדים! הדרמה מסתבכת!
בהפקה החליטו להתערב וניסו להרגיע?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...