יום שבת, 25 בדצמבר 2021

הלם! בנות הזוג לשעבר של יניב בן משה חושפות שעברו: "התעללות רגשית,השלכת חפצים!" טהוניה ידעה?!

טהוניה רובל ריגשה צופים רבים שהחליטה
לחשוף באומץ במהלך ראיון שהייתה בזוגיות דורסנית
וקשה,היא לא שיתפה עם מי זה אבל בעלה לשעבר יניב בן
משה הבין שמדובר בו,הרשת סערה כמה ימים בעקבות המקרה,
כאשר יניב הגיב וטען לריבים קשים שטהוניה היא זאת גרמה להכל!




אלא שעכשיו מתברר שטהוניה היא לא היחידה, לפי כתה מקיפה שעלתה
במגזין סוף השבוע של mako, נשים נוספות שהיו בזוגיות עם בן משה
חושפות סיפורים דומים,אחת מהן שיתפה:"ההתנהגות של יניב היא סדרתית,
ידעתי שהוא יהיה כלפיה כמו שהוא היה כלפי. טהוניה היא בחורה חזקה, מפורסמת".
בחורה נוספת מתארת: "הוא תמיד גרם לי להרגיש שאני לא בסדר, שאני כלום,
אפס מאופס. הוא התעלל בי נפשית בצורה הכי חזקה שיש",היא הוסיפה:
"יניב יודע לדבר ויודע לפגוע בול במי שהוא רוצה".


בהמשך אחת מהן טענה: "הוא אמר שאני מפלרטטת עם כל העולם, שאני בוגדת בו ושאני זו*נה".
בן משה שהגיב לאורך הראיון לטענות שהובאו בפניו טען: "למה שאני אסתכל למישהי 
בפלאפון? למה שאני אמחק גברים? זה נשמע לי משהו מאוד קטנוני, זה לא קרה 
בכלל, אין דבר כזה".
לפי הטענה של אותה בחורה זה לא נגמר רק בריב וצעקות: "הוא ממש כעס עליי, זה 
היה מפחיד. באותו שבוע היה גם האירוע שגרם לי להבין שאני חייבת לברוח." 
היא המשיכה לתאר: "היה לנו איזה ריב, לא משהו רציני, ופתאום ראיתי בעיניים
שלו אימה. הוא זרק חפצים בבית, ממש הטיח לרצפה דברים ושבר אותם."
בן משה הגיב וטען: "פעם אחת בחיים היה לי סיפור כזה עם בחורה. הייתה לנו בבית 
ספרייה עם מדפים מזכוכית ויום אחד היה בנינו ריב, התעצבנתי, ומתוך להט הדברים 
הנחתי משהו על הזכוכית והיא נשברה."
טענות רבות עלו בכתה אם זה משטרות שהוזמנו כמה פעמים במהלך ריבים שהיו
לבן משה עם בנות זוג שהיו לו וטענות על כך שהוא היה חי על חשבון הבנות
שאיתן יצא!! הדרמה מסתבכת!!
טהוניה ידעה על הבנות? או שגילתה לראשונה?!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...