יום שבת, 29 בינואר 2022

הגישור לא צלח! איך ליאור נרקיס הגיב לפרידה מאשתו ספיר שנפגעה ממנו?!

בחודש נובמבר האחרון החליטו ליאור נרקיס וספיר להיפרד,
אחרי שבעבר הודיעו על פרידה ובהמשך חזרו, הפעם זה נראה
שונה לחלוטין, עד עכשיו ליאור וספיר לא הצליחו להתגבר ולחזור
להיות ביחד ,בשבוע האחרון ליאור נרקיס עשה צעד מפתיע והחליט
לעזוב את הבית.



ספיר וליאור נרקיס שעוברים תקופה לא טובה מבחינה זוגית,
ניסו להציל את הנישואים שלהם בכל דרך, לאחרונה הם הגיעו יחד
לגישור וניסו להתגבר על המכשולים שנוצרו בתקופה האחרונה.
אלא שהגישור שנערך בחמישי האחרון לא צלח , לפי הדיווחים ליאור
וספיר תלו תקווה גדולה בניסיונות הגישור אלא שהתהליך לא צלח
כמו שחשבו.

הזוג יצא מהגישור ללא פתרון וכל אחד נשאר בעמדו לפי הדיווחים
במהלך הפרידה ליאור עזב את הבית חזר ועכשיו כאמור עזב שוב
הוא כבר ארז את חפציו ועבר להתגורר, כרגע באופן זמני, בדירה בתל אביב.
השניים שכבר חוו משברים בנישואים שלהם לפי הדיווחים עוד לא 
הרימו ידיים ולמרות העזיבה של ליאור נרקיס את הבית הוא כן
חושב שהם יחזרו להיות ביחד.יחד עם זאת, נראה שהפעם מדובר במשהו עמוק יותר, 
שכרגע לא מגיע לכדי פתרון.
ליאור הגיב לאתר מאקו סלבס: "יש בינינו פערים כרגע אבל אנחנו מקווים שנצליח
לגשר ולהתגבר גם הפעם. כרגע החלטנו לקחת פסק זמן גם אם לא יסתדר אנחנו
תמיד נדאג אחד לשניה".
האם באמת הם יתגברו על המשבר?!
ספיר חושבת כמו ליאור?! לא תאמינו איך הגיבה למשבר?!
.



תגובה 1:

  1. מערכת היחסים שלי בת 3 שנים נהרסה והייתי הרוס. ארוסתי נפרדה ממני ולא קיבלתי ממנו הסבר. כדי שאחזיר אותו, אני חייב למצוא פתרון, הלכתי ל-3 אשפים שונים וכולם הכשילו אותי, אז אני מפסיק לחפש עזרה עד שבוקר אחד מצאתי כל כך הרבה עדויות ב- doctorigbinovia93@gmail.com בהתחלה הייתי א קצת סקפטי, אבל חבר שלי אמר לי לנסות את זה כדי לראות מה יקרה, אז שלחתי לו גם הודעה בוואטסאפ שלו +12162022709 ו-viber +12066713285 והסבר את המצב שלי הוא אמר שהוא יקח את הזמן שלו לעשות אהבה כישוף שיחזיר את אשתי אלי, אחרי שלושה ימים המלכה שלי השלימה איתי, היה טוב לקבל את אהבתי בחזרה, כשהיא חזרה היא אמרה שהיא לעולם לא תעזוב אותי יותר, ראיתי אותה משתנה ומשתנה עם העבר הזה חודש שבה היא חזרה. עכשיו האהבה שלנו חזקה יותר מבעבר, אנא צור קשר עם Dr.Igbinovia אם אתה צריך עזרה כלשהי בבעיות נישואין וגירושין עם ספירת זרע נמוכה וכל רפואת צמחים ובעיות פיננסיות Dr.igbinovia היא הדרך הטובה ביותר להציל את הנישואים שלך. צריך לנסות אותו?

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...