יום שני, 31 בינואר 2022

מה קורה?! כוכבי חתונמי מעונות שונות נראו מבלים ביחד!! בזוגיות ומסתירים?!

אחרי עונה מאכזבת למדי של חתונה ממבט ראשון שבסופה
גילינו שאף אחד מהזוגות לא ביחד כיום, למרות שזה היה מבטיח
והיו רמיזות במהלך העונה, אף אחד לא זכר את התקופה אחרי
שהצילומים נגמרו, למרות הסוף המאכזב המשתתפים לא אמרו
נואש, האם הקשר שנוצר בין המשתתפים יצר קשר חדש?!



זה הולך להפתיע את כולם מתברר שהמשתתף של העונה האחרונה
בקשר מפתיע עם משתתפת מהעונה השלישית.
רוב המשתתפים חזרו לשגרה הקודמת שלהם, מעט מאוד ניצלו את 
ההזדמנות ונהנים מדק' התהילה, למרות הרצון למצוא אהבה על 
המסך הם לא צלחו בתהליך אז מי המשתתפים שנראו ביחד?!


אתם בוודאי זוכרים אותו היטב מהעונה האחרונה,כולם היו בטוחים 
שההתאמה שקיבל היא בדיוק מה שרצה ואכן לאורך כל העונה 
זה היה נראה טוב אלא שאחרי שהצילומים הם החליטו להיפרד.
היא השתתפה בעונה השלישית והייתה בטוחה שתצא עם זוגיות,
אלא שהזוגיות על המסך שידעה ימים טובים לא החזיקה כלל
והם נפרדו במהירות.
מתברר שאותם משתתפי חתונמי שיש בניהם הכרות מוקדמת 
מבלים הרבה ביחד וגם מופיעים אחד אצל השנייה בסטורי באינסטגרם.
ביממה האחרונה הם נראו ביחד בבית קפה!
האם יש זוג יוצאי חתונמי שביחד ומסתירים מכולם?!
לא תאמינו במי מדובר?!
.




לירון פז (שהיה עם
עינת) מבלה כעת עם
דנית ליבנת! לטענתם
מדובר בידידות!

תגובה 1:

  1. אני והאקס שלי נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריוני. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי ​​והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומללה בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף עוצמתי של ד"ר אפטה שעוזר לה כשהיא לא הצליחה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה שמה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך לפנות לשחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להגיע אליו דרך כתובת ה-gmail: drapata4@gmail.com או שאתה יכול להשיג אותו דרך הוויבר/וואטסאפ שלו: +1(425) 477-2744

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...