יום שישי, 25 בפברואר 2022

נסרין קדרי מגיבה לדיווחים: "צאו לי מהרחם, מזועזעת מהחדירה לפרטיות" בהריון או שלא?!

הרשת סוערת בשעות האחרונות אחרי הדיווחים
שיצאו בכמה אתרים גדולים על כך שנסרין קדרי
בהריון ראשון, ההתרגשות הייתה גדולה המעריצים והחברים
כבר החלו לברך אלא שאז נסרין החליטה לעלות פוסט
זועם על אותם דיווחים ולא אישה שהיא בהריון.




נסרין קדרי והסביבה הקרובה שלה זועמים במיוחד, בשעות
האחרונות עלו מספר כתבות שדיווחו שההחלטה שלה להתחתן 
מוקדם הייתה בגלל שהיא בהריון.
הדיווח על ההריון לא יצא לצד תגובה או בעקבות תמונה רשמית 
שפרסמה קדרי באמצעי התקשורת השונים. "עוד לא התאוששנו 
מחגיגות הצעת הנישואים ויש כבר בשורות חדשות. הזמרת וארוסה 
הודיעו למקורביהם שהם בהריון ראשון",כך נכתב.

בדרך כלל עיתונאים מבררים ומקבלים אישור לפני שיוצאת ידיעה על הריון
של מפורסמת רק לאחרונה אדל בספלוב זכתה בתביעה על כך שעלתה
ידיעה באתר גדול שפרסם שהיא בהריון ללא ידיעתה.
האם זה הולך לקרות שוב? נסרין כעסה מאוד על הפרסומים
והחליטה להגיב בזעם: "אני מזועזעת מהחדירה לפרטיות שלי ולמקומות 
האינטימיים שלי." היא הוסיפה: "אני כועסת על הפצת שמועות בלתי אחראית. 
יש גבול גם לחופש העיתונות. שיהיה מה לעדכן אעדכן. בטח שלא אתם".
במקביל לפוסט הזועם רוב האתרים השאירו את הפרסומים על 
כך שנסרין בהריון וזה במקביל לכך שנסרין עדיין לא מאשרת שהיא 
בכלל בהריון ומנסה להכחיש בעדינות.
האם נסרין באמת בהריון או שמדובר בדיווח מוטעה?!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...