יום חמישי, 24 בפברואר 2022

הלם! המסר המפתיע של מעיין אשכנזי לאביחי אוחנה ביום הולדתה!!

מעיין אשכנזי חוגגת יום הולדת 31 ולפי
התוכניות שלה לא מתוכנן אירוע חגיגות ענק אלא
בעיקר עם משפחה חברות וכמובן עם בן זוגה.
מעיין צפויה לחגוג במהלך סוף השבוע והפעם 
שהיא בזוגיות חדשה!




מעיין אשכנזי שפתחה פרק חדש בחייה אחרי שהחלה בזוגיות
עם דור משתפת בראיון מיוחד למעריב רכילות לכבוד יום
הולדת כמה פרטים מפתיעים.
מעיין נשאלה על איך היא חוגגת ימי הולדת וענתה:
"אם זה מספר עגול אני משקיעה בחגיגות ואם זה עוד יום הולדת, 
אז אני חוגגת עם משפחה וחברות. בדרך כלל עם פינוקים ומסאז'ים אני מכורה".

לאחר מכן היא נשאלה אם היא עושה חשבון נפש במהלך יום הולדת?
מעיין ענתה: "אני תמיד עושה חשבון נפש ומשתדלת ליהנות כי אני 
לא אוהבת לגדול בשנה".
לאחר מכן היא נשאלה מהיא מאחלת לעצמה? "אני מאחלת לעצמי 
שבשנה הבאה אקים בית ומשפחה קטנה שלי.."
מעיין מאוד מחכה כבר להתחתן ולהקים בית כמו שרצתה וחלמה 
ומקווה שזה יקרה בקרוב.
בהמשך מעיין נשאלה במפתיע אם היא מצפה לברכה מהאקסים?
הכוונה לעומר אדם ואביחי אוחנה!!
מעיין הפתיעה את כולם בתגובתה!
..:



למרות שהקשר נגמר
בצורה יפה מעיין 
ענתה: "מעדיפה שלא!"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...