יום רביעי, 6 באפריל 2022

הלם! נטלי דדון חושפת בכאב: "אני מקבלת איומים על חיי וחיי בני"

נטלי דדון שעוברת ימים לא פשוטים אחרי
שהחליטה לחשוף בפני כולם את הפחד שיש בה
בעקבות הפיגועים האחרונים, נטלי החליטה לבטל 3 פעמים
מונית אחרי שראתה שהנהג הוא ערבי!
התגובות לא איחרו להגיע וזה הגיע למצב לא פשוט עבורה!




נטלי דדון שרק רצתה לשתף את העוקבים שלה בחוויה שהרגישה
לא ציפתה לכזאת סערה, נטלי שכתבה בין היתר: "ביטלתי כבר 
שלוש מוניות כי השם היה של ערבי וזה הזיה. גם חברה שלמה 
נפגעת מזה כי ברור שזה קומץ של פסיכים וקיצוניים. ולרגע
אין לי משהו נגד ערבים", נטלי חשבה שעצם זה שהיא לא מכלילה 
את כולם ,זה יגרום לכך שאנשים לא יגיבו נגדה, מתברר שמה 
שקרה זה ההפך עבורה!


הזמרת ואלרי חמתי החליטה לעקוץ את נטלי וכתבה: "הנה אני, נוסעת עם
נהג מונית ערבי. וואלה לא תאמיני נטלי -מתוק אמיתי, ומה זה לא קשור לפיגועים."
אלא שהתגובות כלפיה ברשת היו קשות יותר ממה שחשבה שתקבל,
והיא החליטה לשתף: "תפסיקו, פשוט די", פתחה את הסטורי שהעלתה אתמול 
בערב בכותרת ספק מתחננת ספק עצבנית. "אני אולי לא חשבתי פעמיים, 
אבל אשמח אם אתם תעשו זאת בעקבות האיומים שאני מקבלת על חיי וחיי בני"
היא המשיכה: "אני מתחננת בפניכם להפסיק ולהתסיס עליי חברה 
שלמה. כבר התנצלתי".
מתברר שהאיומים שהיא מקבלת לא פשוטים ועכשיו החלה לקבל
גם הודעות קוליות מאיימות!
אלא שדווקא אחרי האיום האחרון שהיא קיבלה היא
החליטה לא לשתוק ולהגיב בצורה אחרת!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה