יום רביעי, 6 באפריל 2022

לראשונה! עינב בובליל חושפת את תהליך ההרזיה שעברה ומודה: "הצלחתי!"

עינב בובליל שכולנו אותה שנכנסה לבית
האח הגדול בעונה הראשונה מאז הפכה לכוכבת
גדולה ואושיית רשת! בובליל נכנסה שוב לאח הגדול,
קטפה קמפיינים ובהמשך גם לכוכבת רשת כאשר נשים
רבות מתייעצות איתה בתהליך שעינב עברה.




עינב בובליל, מקבלת מהעוקבים והעוקבות שלה לפחות פעם בשבוע
שאלה אחת על תהליך ההרזייה שעברה מאז שהפכה אמא לשלושה.ע
ינב משתפת פעולה עם העוקבים ונותנת טיפים לתפריט נכון,ומשתפת
משגרת האימונים שלה.
לאורך תקופה ארוכה עינב מציגה תוצאות מרשימות בתהליך האישי שעברה,
לראשונה אחרי בקשות רבות היא החליטה לערוך סרטון שממחיש
בדיוק את התהליך שעברה לפני ואחרי.


"שומעות? הכנתי סרטון של האבולוציה שלי", שיתפה עינב בהתרגשות: "כשאתן
שואלות אותי תמיד כמה זמן לקח לי לרדת, כמה זמן לקח לי להגיע לתוצאה.
שימו לב לשנים. שימו לב לעבודה הקשה. להתמדה. כח רצון. שינוי לא
קורה ביום אחד! הוא קורה כל יום. יגעת ומצאת תאמין!".
בעקבות התיעוד המרגש,עינב קיבלה תגובות רבות, עינב החליטה להגיב
לאחת מהן וכתבה: "תודה רבה לך. גם בעיניים שלי הייתי יפה גם ב-100
ק"ג והמשקל שלי לא ניהל אותי. אהבתי את עצמי בכל מצב וכשלא הרגשתי
שלמה עם עצמי בחרתי ועשיתי שינוי - שכפי שראיתן לקח המון זמן,
כלל המון נפילות. בסוף הצלחתי ברוך השם".
עינב קיבלה מאות תגובות ותמיכה מכל עבר וגם בקשות מנשים רבות!
התהליך המרגש שעברה עינב בובליל!
ככה זה נראה!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה