יום שבת, 16 באפריל 2022

כבר לא! אלה אייבינדר יוצאת נגד ג'קי מהישרדות: "מאוכזבת מג'קי ברמות, מבחינתי הקשר אבוד"

אלה אייבינדר וג'קי אזולאי התראיינו במהלך סוף השבוע 
ועוררו סערה גדולה, בזמן שג'קי דווקא נשמעה יותר מפויסת
כלפי אלה וטענה שהיא מאשימה את ההפקה ואין לה שום דבר נגד 
אלה, נראה שאלה אייבינדר מרגישה שונה לחלוטין והחליטה
להגיד את כל מה שהיא חושבת על ג'קי!



צילום מתוך סטורי אלה(ran_all_over)

בראיון של אלה לערן סויסה מישראל היום היא החליטה להגיד את כל
מה שהיא חושבת על מה שקרה בגמר הטלטלה לאחר מכן והשבוע הקשה שבסופו 
הוכרזה סופית בתור המנצחת של הישרדות,אלה שיתפה שנפגעה מההפקה:
"נעלבתי מאוד. התקשרתי לעורך דין של רשת ואמרתי לו, 'עכשיו אני באה אליך 
עם אבן אש הביתה, ואני אראה לך איך אני מדליקה אש'".




אלה המשיכה לטעון להגנתה: "אצלי אין פילטרים, ומיד התחלתי לצעוק. עזוב ניצחון
ועזוב כסף, זה פגע לי בשם. אבא שלי מתקשר אלי ואומר לי שאנשים באים אליו
ואומרים לו שהבת שלו שקרנית."
היא המשיכה לשתף: "זה מה שפגע בי. אבל ידעתי שאני לא מתכוונת לוותר.
אבא שלי מאוד נעלב בשבילי. הוא אמר לי שהוא בטוח שאני דוברת אמת,
כי זה לא החינוך שהוא נתן לי".
אלה משתפת לראשונה בקרע ביחסים בינה לבין ג'קי אחרי חברות טובה בהישרדות
וגם לאחר מכן, אלה משתפת: "רציתי לכתוב לה, 'לא חבל? את רוצה להפסיד עוד פעם?' 
אבל עצרו אותי ואמרו לי לא לשלוח",
היא המשיכה לתאר: "בערב הזכייה היא וגם המשפחה שלה ניגשו אלי ופרגנו לי, 
ואמרתי לכולם 'איזו מלכה ג'קי שהיא ככה מפרגנת לי', כי זה לא תמיד מובן מאליו. 
אבל אחר כך, כשהתפוצץ הסיפור, פתאום הכל נראה אחרת. "
אלה תיארה את מה שהיא מרגישה: "יותר מהכל נפגעתי מג'קי כי היינו חברות. 
הרגשתי שהיא באמת חברה שלי. בחיים לא דמיינתי שהחברות שלה ושלי תסתיים ככה."
"אלה תיארה בהמשך:למה את לא יוצאת להגנתי?. הייתי כל כך עצבנית, שלא 
רציתי לראות אותה. אני מאוכזבת ממנה ברמות."  היא המשיכה:"כשאני רבה 
עם מישהו, הדבר הראשון שאני עושה הוא להוריד עוקב. חשבתי שאנחנו 
באמת חברות. עכשיו כבר אין על מה לדבר. מבחינתי זה אבוד".
אלה פותחת הכל ויוצאת נגד ג'קי!! 
ואיך הגיבה ג'קי לדברים הקשים של אלה?!
צפו בקטע שחשף את הראיון והתגובה! לחצו כאן למטה לאחר מכן הקטע נפתח לצפייה:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה