יום שבת, 16 באפריל 2022

מתרחקים?! דניאל גרינברג ואייל גולן מתכסחים ברשת וגורמים לסערה!

אייל גולן ודניאל גרינברג שידעו ימים הרבה יותר
טובים ויפים אחרי שנפרדו,נמצאים כך מתברר בתקופה
לא פשוטה ממה שנשאר מהקשר שלהם,למרות הרצון
להראות שהכל בניהם טוב אחרי הגירושים, נראה שזה
לא ממש עובד, מה הפעם קרה?!




נראה שהמתיחות בין אייל גולן עולה שלב, אחרי שבימים האחרונים
דניאל החליטה להסיר את כל התמונות המשותפות עם אייל מהרשתות החברתיות,
והראיינה ושלחה עקיצה ברורה לגרוש, נראה שזה רק מחריף, דניאל
שבילתה בימים האחרונים בחו"ל,אחרי תקופה ארוכה שלא טסה עם חברותיה,
דניאל העלתה סטורי שבו הודתה להוריה שעוזרים לה עם הילדים,בין
היתר כתבה: "הילדים עם ההורים המושלמים שלי שנותנים לי שקט נפשי
ובטחון לפרוח, ולהגשים את עצמי בכל רגע נתון."


מי שכנראה לא אהב את הכתוב בו הוא אייל גולן ,שלפי תגובתו האמת
היא אחרית לחלוטין ממה שמציגה דניאל גרינברג.אייל גולן החליט לעלות סטורי 
משלו ושלח מסר ברור לדניאל: ״תודה לאחותי
האהובה, על העזרה עם הילדים, ובמיוחד עם רון שלקחת אותו אלייך, למשך כל 
השבוע כשאמא שלהם הייתה בסקי״.
חשבתם שזה נגמר כאן?! דניאל שראתה את הסטורי של בעלה החליטה
להגיב לו בעקיפין וניסתה לשדר שהכל בסדר: "ההורים המושלמים שלי
ביותר שומרים על הילדים שלי" היא המשיכה וכתבה: "ונעזרים באופן מדהים
שראוי להערכה והערצה במאיוש אחות של אייל שאני סומכת עליה הכל
בעולם כשאני לא נמצאת".
האם השקט חזר וכך גם המתיחות בניהם?!
איך הגיב אייל גולן לתגובה של דניאל?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה