יום חמישי, 26 במאי 2022

אחרי שקיבלה מכתב התראה מסטטיק! מאיה זועמת: "אני צריכה להתנצל שהכנסת את הלולי שלך?!"

הדרמה סביב החשיפה של רון נשר בשיר החדש 
שהוציא שבמהלכו חשף לטענתו את הבגידה של סטטיק
באשתו שרית פולק ביחד עם הזמרת אלה לי, עורר סערה
גדולה בקרוב נראה את הצדדים בבית המשפט, נראה
שהרוחות סוערות במיוחד ועכשיו מאיה ג'ריס מגיבה!





למי שפחות עקב כזכור, הסיפור התחיל שאלה לי וסטטיק עבדו יחד
על שיר באולפן של ג'ורדי ביוני לפני שנה, בדיוק באותה התקופה בו אלה לי
ומאיה ג'ריס החלו לצאת ביחד וסטטיק ושרית התחתנו.
חודש אחר כך שרית נכנסה לתוך בית האח הגדול, ואלה לי ומאיה נפרדו
כאשר הטענה המרכזית של מאיה הייתה שאלה לי "בגדה בה עם גבר מפורסם ונשוי",
כמה חודשים אחרי, שרית יוצאת מבית האח הגדול ונשאלת על הבגידה של סטטיק
אצל גיא פינס, אך הריאיון נגנז בעקבות לחצים של סטטיק ומנהליו.

 
בימים האחרונים רון נשר חשף שיר שבמהלכו הוא חושף את הבגידה של סטטיק
באשתו שרית, מי שהשתתפה בקליפ הייתה מאיה ג'ריס שבעצם נתנה
לכל זה אישור.
בעקבות ההכפשות והשקרים כך לפי טענתו של סטטיק הוא החליט לאיים בתביעה כנגד
רון שחר ומאיה ג'ריס.
בעקבות האיום בתביעה מאיה ג'ריס החליטה להגיב ועוררה סערה:
"זה שהכנסת את הלולי שלך למקום שלא היית צריך, על זה אני צריכה להתנצל?
תשמור עליו טוב בפעם הבאה וניפגש רק בשמחות, יא טמבל".
מאוחר יותר ג'ריס העלתה סטורי נוסף, ובו כתבה: "בא לכם לעשות פוליגרף? 
אה, אופס, חסמת אותי", ותייגה את סטטיק ואלה לי.
התגובה של מאיה עוררה סערת ענק ונראה שהיא לא בדיוק
חוששת מתביעה מבית המשפט!
איך הגיב סטטיק למאיה ג'ריס?!
הדרמה מתפתחת!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...