יום חמישי, 26 במאי 2022

דניאל גרינברג שוב חוטפת ביקורת מהעוקבים: "לא אכפת לך מהילדים! את כל הזמן בחופשות!" ככה הגיבה!

מאז הפרידה של דניאל גרינברג ואייל גולן,
החיים שלה השתנו לחלוטין, דניאל יותר יוצאת
ומבלה, נמצאת בזוגיות חדשה והחלה קצת לשחרר
מהילדים שהיו ועדיין צמודים אליה.
העוקבים של דניאל חלקם לפחות לא אוהבים את דניאל החדשה!




דניאל גרינברג משתפת הרבה ברשתות החברתיות מחייה האישיים 
וגם מאפשרת לעוקבים שלה לשאול אותה שאלות.
נראה שלא לכולם זה נראה טוב שדניאל החליטה להשתנות מאז הפרידה מאייל 
גולן והחליטה לחיות חיים שונים.
גרינברג ספגה לא מעט ביקורת על הבחירה לחיות את החיים ולבלות, כשבביתה 
היא מגדלת את מיאל (כמעט שנתיים) ורון (שבעה חודשים).

בעקבות התגובות הקשות שדניאל גרינברג מקבלת מחלק מהעוקבים
היא החליטה לשתף את כולם בהודעות שהיא מקבלת ועל הדרך החליטה
להגיב: "אני נתקלת בהודעות כמו 'אם את כל כך מתגעגעת לילדים שלך אז
תפסיקי לעשות כל כך הרבה חופשות', או 'הכל צביעות."
דניאל המשיכה לתת דוגמאות: "לא אכפת לך מהילדים שלך, את כל היום בחופשות'. אגיד משהו בנידון",
דניאל ענתה לעוקבים: "אני כל כך מאמינה בדרך שלי ובאמא שאני לילדים שלי. אני אמא
טוטאלית, עוטפת, מחבקת, אוהבת ומחנכת, והילדים שלי אוהבים אותי ומקבלים אותי
שמחה ומאושרת בשבילם."
היא המשיכה: "אני לא אמא שצמודה לילדים שלה 24/7 כי אני לא חושבת שזה נחוץ".
דניאל ממשיכה להסביר: "אני אמא צעירה לשני תינוקות עם משפחה שתומכת בי מא' עד ת'."
היא המשיכה: "הם המתנה והברכה שלי בחיים. אז כן, כל עוד ההורים שלי ימשיכו לתמוך בי,
בהנאות שלי ויהיו שם בשבילי בכל הנוגע לילדים שלי,
אני לגמרי אמשיך ואעשה חיים כל רגע בחיים. "
אלא שזה לא נגמר כאן ודניאל קיבלה בהמשך את התגובה הקשה הבאה!
.ה:.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...