יום ראשון, 26 ביוני 2022

הגזים?! דניאל בהתבטאות קשה על דיאן: "בחוץ הייתה אוכלת כאפה לפנים" ההפקה תעניש?!

דניאל דייר האח הגדול בהתבטאות לא פשוטה 
בכלל שיכולה להתפרש כאלימה במיוחד כנגד אחת
מדיירות האח הגדול, בהפקה דוגלים במדיניות של
אפס סבלנות כלפי אלימות בתוך הבית, ראינו בעבר 
דיירים מודחים מהבית, האם דניאל צפוי לעונש מההפקה?!




דניאל ודיאן לא בדיוק מסתדרים בתוך בית האח הגדול,
ובשיחה שערך דניאל עם אליאב החליט דניאל להגיד
את כל מה שהוא חושב על דיאן כולל דברים לא פשוטים
בכלל ולא היה מי שינסה להרגיע אותו ואליאב היה
נראה מופתע לחלוטין.

דניאל נשאל בנסט על ידי אליאב: "האם רבת איתה זה היה מול הפנים?",
דניאל השיב: "איזה מול הפנים אחי, אני דיברתי ככה, דיברתי עם כל הבית ככה,
היא אומרת אתה לא תדבר פה עם הידיים והתקרבה אליי ככה עם הראש".
הכוונה כמובן דיאן,בהמשך טען דניאל:: "אמרתי לה 'זה לא נעים לי, תתרחקי לא נעים לי",
"עוד הוסיף: "גם כשאני מדבר איתה ככה בסיטואציה הזו, אבל בינינו בחוץ ואסור
להגיד את זה, אבל בחורה או לא בחורה היא אוכלת כאפה לתוך הפנים".
עוד טען דניאל: : "אחי ואני מסתכל על נתנאל, כנגד עיניי ולא מעניין אותי כי 
אני מבחינתי בהדחה הזו היא ניצלה בגלל נתנאל, וגם בהדחה הקודמת.."
אליאב נראה מופתע מהאמירה הלא פשוטה של דניאל ,הם היחידים שהיו בנסט
אלא שיש מצלמות ובכל מקום והרגע תועד היטב,בהפקה כבר קיבלו פניות
מצד צופים זועמים! האם דניאל חצה את הקווים?!
בהפקה יחליטו להעניש אותו?
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...