יום ראשון, 26 ביוני 2022

ביקורת מוצדקת?! קותי סבג על אשתו מגי: ""היא מתראיינת בכל מקום ואני צריך לספוג!"

לזה אף אחד לא ציפה,מגי אזרזר שלפני כמה
ימים התראיינה בתוכנית של גלית ואילנית ושיתפה
בדמעות על הקושי שלה בגידול הילדים וגם דיברה
על בעלה קותי, לא ציפתה שהוא לא ממש יאהב את הראיון
ובמיוחד את החשיפה שלה!




למי שפחות עקב מגי פרצה בבכי בראיון שלה בשישי וכך אמרה:
"ילדים זה שמחה אבל עוד הרבה דברים", עוד הוסיפה בדמעות: "לא אמרו לי
את האמת וזה קשה מנשוא. יש לי תאומות, אני מטפלת בזוגיות שהיא מאוד
קשה כרגע. אני שמחה שהן הגיעו ורציתי אותן, אבל זה לא אומר שזה פשוט לי".
מי שהחליט במפתיע להגיב על הראיון המסעיר הוא בעלה קותי סבג.


קותי הגיב בתוכנית הבוקר שלו ושל מאיה בצלאל ברדיו לב המדינה הוא
נשאל ע"י מאיה מה דעתו על הראיון של אשתו : "מגי הולכת ומתראיינת בכל מקום,
ואני צריך לספוג", טען קותי והמשיך בתגובתו: "חושבים שאני מיכל דליות. היא
נהייתה כמו ביבי בתקופת בחירות -מתראיינת בכל מקום. כל הבית שערים, הקלטות".
מאיה אמרה: "אתה בטח גם לא עושה לה חיים קלים",קותי הגיב:"איך היא 
אמרה? קותי ניצח את הפורמט של הבית". "כנראה אני טוב בלנצח בבתים".
האמירה של קותי עוררה סערה כאשר רבים לא הצליחו להבין
אם זה מתוך ביקורת בונה או שקותי ניסה לשלוח מסר ,עקיצה 
לאשתו מגי אחרי מה שאמרה בראיון!
ואיך הגיבה מגי לביקורת של קותי?! לא התחברה?
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...