יום שלישי, 20 בספטמבר 2022

טליה בראיון אחרי הזכייה בחזית מול בר: "לא מבינה איך היא הגיעה למקום השני!" למה פחדה מנתנאל?!

טליה עובדיה שכבר החלה להתאושש מהניצחון בגמר
האח הגדול , ונראה שהיא הספיקה לא מעט אחרי הגמר
כולל צפייה בקטעים ושידורים של העונה באח הגדול
ויש לה הרבה מה להגיד אחרי מה שצפתה!
טליה עובדיה יוצאת נגד בר כהן וחושפת למה?!




אם בהתחלה אחרי שניצחה באח הגדול הראיונות של טליה
היו בעיקר על ההרגשה אחרי הזכייה וגם לא מעט שאלות על 
שחף ועל גזר, טליה התאוששה ואחרי שצפתה גם בחלק מהפרקים
היא יכולה להתייחס למה שקרה בתוך הבית הבית ויש לה הרבה 
מה להגיד בנושא,בראיון לישראל היום לערן סויסה היא מחליטה
לפתוח את כל מה שהיא עברה בתוך הבית!

טליה חושפת לראשונה שחשבה לעזוב את בית האח הגדול פעמיים,
וביקשה זאת מההפקה: "לפחות פעמיים נכנסתי לחדר האח ואמרתי: 'זהו
עכשיו אני יוצאת מפה'",בסופו ש דבר טליה החליטה לא לוותר לעצמה.
על ההחלטה בסופו של דבר לא לפרוש אמרה: "אני שמחה שבסופו של דבר
לא פרשתי זה חיזק אותו וחישל אותי!".
כאשר נשאלה מה גרם לה להרגיש רע? ענתה: "חייתי בתחושה שאני לא
קיימת וגם לא אוהבים אותי! אתה בבית עם מלא אנשים אבל אתה לבד 
ולא אוהבים אותך".
בהמשך הראיון טליה נשאלה על דברים שקרו בבית במהלך העונה והיא
כאמור הספיק לצפות בקטעים ופרקים רבים מהעונה ויש לה הרבה מה להגיד
בין היתר על בר: "כשיצאתי סיפרו לי והראו לי דברים  ועכשיו שאני יודעת,
אני לא מבינה איך היא הגיעה למקום שני,זהנעצוב לי שהיא הגיעה למקום שני,איך?!"
טליה מדברת וחושפת הכל בין היתר שיתפה למה דיאן לא 
הייתה צריכה לתוך הבית? ולמה פחדה מנתנאל?!
צ.ה:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה